W ramach programu budowy sieci obsługi w Punktach Standard, Grupa Ergo Hestia uruchomiła 10 placówkę. W planach ubezpieczyciela jest powstanie 200 takich punktów na terenie całego kraju do 2017 roku.
Dogodna lokalizacja, profesjonalna obsługa doradców oraz przyjazna przestrzeń mają sprawić, że każdy poszukujący oferty ubezpieczeniowej uzyska gwarancję najwyższego standardu ochrony. Milena Panasko, zastępca dyrektora Biura Zarządzania Sprzedażą Ergo Hestii podkreśla: „Prowadzenie punktów doradztwa ubezpieczeniowego Ergo Hestia powierza partnerom biznesowym, którzy chcą się rozwijać w oparciu o wartości wyznawane przez Ergo Hestia. Docelowo w każdym mieście powyżej 20 tysięcy mieszkańców nasi klienci będą mieli swojego doradcę. Współpracę w nowo otwieranych placówkach nasza firma umożliwi zaufanym partnerom, w tym między innymi absolwentom programu „Argo”. To specjalny projekt szkoleniowy dedykowany dla osób, które chcą zajmować się profesjonalnym doradztwem ubezpieczeniowym”.
Pierwszy punkt firma otworzyła ma warszawskim Bemowie. Kolejne powstały m.in. w Szczecinie, Kołobrzegu, Łomży, Sanoku, Rzeszowie i Szczecinie. Kolejne punkty firma zamierza otworzyć m.in. w Bielsku-Białej, Lublinie, Elblągu oraz Gdyni.
Ergo Hestia to kompleksowa oferta ubezpieczeniowa obejmująca wszystkie obszary ryzyka: samochód, dom, mieszkanie, podróże, zdrowie, życie, biznes. Firma zajmuje się również
dostawą zaawansowanych produktów emerytalnych, a także produkty, które przygotowane są specjalnie dla kobiet, dbających o życie i zdrowie.
Źródło: www.ergohestia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…