Categories: Aktualności

Hubert Urbański promuje rankomat.pl w najnowszej kampanii porównywarki

Rankomat.pl rozpoczął kampanię reklamową osadzoną w nowej platformie komunikacyjnej, w której porównywarka promuje m.in. szerokie portfolio swoich produktów. Ambasadorem marki został Hubert Urbański, który przekonuje w spocie reklamowym, że można liczyć na rankomat.pl przy podejmowaniu optymalnych decyzji zakupowych.  

Głównym elementem platformy komunikacyjnej jest orientacja na potrzebach klienta. Wychodząc im naprzeciw, porównywarka jasno wskazuje, że dzięki bogatemu portfolio usług i wsparciu doradców, na rankomat.pl można łatwo i wygodnie kupić najbardziej dopasowaną polisę lub porównać kredyty. 

– Wiemy, że podejmowanie decyzji w kwestii finansów, ubezpieczeń i złożonych umów bywa skomplikowane, a porównanie ich jest czasochłonne. Dlatego przy pomocy najnowszej platformy komunikacyjnej chcemy przekazać naszym klientom, że rankomat.pl istnieje po to, aby ich wspierać w dokonaniu najlepszego wyboru. Doradzając, stajemy zawsze po stronie klienta oraz dajemy możliwość porównania ofert w jednym miejscu, w wygodny i przejrzysty sposób – komentuje  Dawid Pożoga, Dyrektor Marketingu rankomat.pl.  

Hubert Urbański ambasadorem marki 

Showman pojawi się w serii spotów. W pierwszym z nich  Hubert Urbański wspiera w wyborze ubezpieczenia OC, kredytu i oferty telefonii komórkowej, przytłoczonego przez potrzeby swojej rodziny mężczyznę. W ten sposób rankomat.pl komunikuje, że jest największą na polskim rynku multiporównywarką ubezpieczeń komunikacyjnych, turystycznych, nieruchomości oraz na życie, a także produktów finansowych, ofert GSM i wielu innych. W pozostałych spotach firma skupi się na promowaniu swoich produktów, wsparcia ponad 200 doradców oraz benefitów poza zakupowych.  

– Rankomat.pl to silna marka, która stale poszerza swoją ofertę, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Wierzymy, że wartości, na które stawiamy w relacji z nimi oraz nasza oferta produktowa pozwolą im wybrać najlepsze rozwiązania. Wspiera nas w tym ambasador marki, Hubert Urbański, którego cechuje wiarygodność i empatia – komentuje Michał Gołota, Brand Manager rankomat.pl.  

Nowy Rok, nowy rankomat.pl  

Kampania powstała we współpracy z agencją Przestrzeń, domem mediowym Wavemaker I domem produkcyjnym Papaya. Będzie można ją zobaczyć w TV, online, a także będzie wspierana przez działania w social mediach. Pierwsze jej efekty są widoczne w mediach i sieci od 27.12. Startowy spot jest dostępny też na kanale YT porównywarki

Rankomat.pl jest pierwszą multiporównywarką na polskim rynku, która działa na nim od 2008 roku. W ciągu 13 lat zdobył i utrzymał pozycję lidera, porównując oferty ubezpieczeń komunikacyjnych, podróżnych, nieruchomości oraz na życie oferowanych przez 30 marek, a także kredytów, pożyczek i ofert GSM. W tym czasie już ponad 2 miliony konsumentów oszczędziło na zakupie polisy przy pomocy rankomat.pl

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Ubezpieczenie NNW – na wszelki wypadek

Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…

12 godzin ago
  • Aktualności

Ile zarabiają ubezpieczeni od utraty dochodu? [RAPORT]

Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…

12 godzin ago
  • Aktualności

Jak zabezpieczyć rower przed kradzieżą?

Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…

12 godzin ago
  • Top temat

Sezon narciarski 2024/2025 – o czym pamiętać wybierając ubezpieczenie?

Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…

1 dzień ago
  • Aktualności

Nie ryzykuj! Rekordzista ma do zwrotu prawie pięć milionów złotych

Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…

1 dzień ago
  • Aktualności

Nowa odsłona akcji edukacyjnej PZU Zdrowie „Dla Kolegi Pytam”

Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…

2 dni ago