Categories: Aktualności

Hubert Urbański w nowym spocie rankomat.pl promującym ubezpieczenia komunikacyjne 

Porównywarka wystartowała z kampanią promującą ubezpieczenia komunikacyjne. W najnowszej reklamie Hubert Urbański, ambasador marki, po raz kolejny przekonuje klientów, że mogą liczyć na rankomat.pl. Marka wskazuje, że w zabieganym świecie, kiedy zdarzy nam się zapomnieć o zbliżającym się terminie ubezpieczenia, zawsze pomoże w doborze najlepiej dopasowanej oferty. A wszystko to wygodnie, obiektywnie I z największą korzyścią dla klienta. To już drugi spot uruchomionej pod koniec 2021 roku platformy komunikacyjnej. 

W najnowszej reklamie spotykamy ojca odbierającego swoją córkę ze szkoły, który podczas próby rozwiązania zadania domowego, przypomina sobie o konieczności ubezpieczenia samochodu. Zarówno w jednym, jak i w drugim, ostatecznie pomaga mu Hubert Urbański. Jednak bohaterem po stronie Klienta będzie w tej sytuacji przede wszystkim rankomat.pl

W natłoku codziennych zadań łatwo zapomnieć o obowiązkowym ubezpieczeniu komunikacyjnym, którego wybór może być czasochłonny i często bywa także skomplikowany. Dlatego jesteśmy blisko naszych Klientów, aby maksymalnie uprościć im ten proces. Dzięki transparentności i szerokiej gamie usług nasz klient może w kilka minut porównać i kupić online idealnie dopasowaną do swoich potrzeb polisę. Ponadto płatność, może być rozłożona na wygodne raty.  – komentuje Michał Gołota, Brand Manager rankomat.pl

Bohater po stronie klienta  

Głównym elementem nowej platformy komunikacyjnej porównywarki jest orientacja na potrzeby klienta. Wychodząc im naprzeciw, rankomat.pl jasno wskazuje, że dzięki bogatemu portfolio usług takich jak ubezpieczenia komunikacyjne, podróżne, na życie czy kredyty I pożyczki, klient może samodzielnie, online, wybrać najlepszą dla siebie ofertę. Oczywiście zawsze może liczyć także na wsparcie doradców. 

Kampania powstała we współpracy z agencją Przestrzeń, domem mediowym Wavemaker I domem produkcyjnym Papaya. Będzie można ją zobaczyć w TV, online, a także będzie wspierana przez działania w social mediach. Pierwsze jej efekty są widoczne w mediach i sieci od 14.02. Spot jest dostępny także na kanale YT porównywarki.  

Rankomat.pl jest pierwszą multiporównywarką na polskim rynku, która działa na nim od 2008 roku. W ciągu 13 lat zdobył i utrzymał pozycję lidera, porównując oferty Ponad 30 marek. W tym czasie już ponad 2 miliony konsumentów oszczędziło na zakupie polisy przy pomocy rankomat.pl.

Źródło: Rankomat

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago