CRM to program bez którego codzienna praca agenta byłaby zdecydowanie trudniejsza. Takie rozwiązanie pomaga zarządzać wszystkimi relacjami na linii klient-agent. Nowoczesne CRM-y to już nie tylko rozbudowane arkusze kalkulacyjne, ale także kalkulatory do obliczania składek oraz pomoc w np. przeprowadzeniu Analizy Potrzeb Klienta. Ile więc powinien kosztować taki program? Eksperci Obau.pl sprawdzili jak wyglądają ceny poszczególnych narzędzi.
Na to każdy agent musi odpowiedzieć sobie sam. Na rynku dostępnych jest wiele programów, które mają usprawnić codzienną pracę agenta. O podstawowych funkcjonalnościach programów dla agentów napisaliśmy w artykule.
W wysłanych zapytaniach przesłanych do firm tworzących CRM-y spytaliśmy m.in. o cenę danego programu. Z uzyskanych odpowiedzi można stwierdzić, że ceny te różnią się od siebie. Za niektóre programy trzeba (należy) płacić w formie miesięcznych abonamentów, czy rocznych pakietów. Są też i takie, które oferowane są bezpłatnie w ramach współpracy z daną multiagencją.
Sprawdź ile kosztuje CRM dla agenta ubezpieczeniowego
OmniAgent
AgentSystem – MultiAgent
AgentSystem – AgentPro
Kamflex
BergSystem
Gapix
Chester CRM
Polisa w chmurze
Iagent24
Insly
Agentm6
SuperAgent – program dla agentów ubezpieczeniowych
Z poniższego zestawienia widać, że ceny poszczególnych programów różnią się od siebie w zależności od oferowanych funkcjonalności, dostępu dla użytkowników i stanowisk. Agent musi sam odpowiedzieć sobie na pytanie czy dana cena za program spełni jego potrzeby i oczekiwania. Czy warto płacić miesięcznie, rocznie za program lub korzystać z niego bezpłatnie w ramach współpracy z multiagencją.
Podobnie jak przy tworzeniu Programy dla agentów ubezpieczeniowych – Raport 2018 chcielibyśmy podziękować firmom, które zainteresowały się zestawieniem, sprawnie i szybko odpowiadając na nasze pytania. Mamy nadzieję, że przedstawione w nim programy pomogą agentom ubezpieczeniowym podjąć odpowiednią decyzję dotyczącą wyboru odpowiedniego narzędzia.
*stan na dzień 19.12.2018r.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…