Zapewne każdy słyszał o przedłużonej gwarancji, chociażby ze sklepów z elektroniką, które oferują sprzęt RTV/AGD. Każda duża sieć RTV/AGD oferuje takie rozwiązania już od wielu lat. Niejednokrotnie poprzez wydłużanie okresu gwarancji producenta promując w ten sposób cały asortyment. W ślad za tym od jakiegoś czasu także dealerzy, komisy oraz importerzy pojazdów, którzy początkowo do nowych aut, a w kolejnych latach także do samochodów używanych, zaczęli oferować przedłużenie gwarancji, znane także jako ubezpieczenie kosztów napraw. Produkt ten nie był dostępny dla agentów ubezpieczeniowych, gdyż jego sprzedaż wiązała się ze skomplikowaną procedurą weryfikacji pojazdu, wykonaniem wielopunktowej listy kontrolnej. Mając na uwadze duże zainteresowanie przedłużoną gwarancją, szczególnie dla aut używanych Zakłady Ubezpieczeń zaczęły pracować nad zmianą procedury kontrolnej. Z pewnością wpływ na decyzję miała również bieżąca sytuacja rynkowa skutkująca brakiem nowych aut i zwiększonym zainteresowaniem samochodami z drugiej ręki oraz wciąż rosnącym popytem na pojazdy sprowadzane z zagranicy. Właśnie tego typu pojazdy najczęściej są ubezpieczane za pośrednictwem mulitagencji.
Właściciele pojazdów używanych, sprowadzonych z Niemiec czy Belgii, są najbardziej zainteresowani możliwością zabezpieczenia się przed drogimi kosztami ewentualnych napraw. Dlatego Defend Insurance we współpracy z Zakładem Ubezpieczeń Fortegra zdecydowali się dostarczyć nowoczesne rozwiązania multiagentom umożliwiające ubezpieczenie pojazdów od kosztów napraw także w przypadku, gdy transakcja zakupu za pośrednictwem salonu lub komisu nastąpiła kilka dni wcześniej. DEFEND Car Protect w wariancie ADVENTAGE to ubezpieczenie kosztów napraw, które można kupić nie tylko w komisie samochodowym, ale także w największych sieciach agencyjnych czy u pośredników finansowych.
Wszyscy posiadacze aut zdają sobie sprawę jak wysokie potrafią być koszty napraw lub wymiany zepsutej części. Już samo zapalenie lampki na kokpicie może być stresujące. Oczywiście nie jesteśmy w stanie tego przewidzieć – w końcu nie każdy jest mechanikiem. Takie właśnie sytuacje mogą zostać zabezpieczone dzięki posiadaniu polisy DEFEND Car Protect, którą już teraz każdy agent może zaoferować swoim klientom. Z pewnością jest to pożądane rozwiązanie, gdyż zakup samochodu to nie tylko wydatek dużej kwoty w dniu nabycia pojazdu, ale także całość kosztów związanych z jego eksploatacją. Jak wykazują analizy rynkowe właśnie te drugie koszty mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe Klientów i są istotnym elementem w fazie wyboru samochodu. Właśnie dlatego popularność ubezpieczenia kosztów napraw jest tak duża.
Warto podkreślić, że wariant ubezpieczenia ADVENTAGE zabezpiecza domowy budżet przed najdroższymi naprawami, jak silnik, skrzynia biegów, turbosprężarka, a nawet układ klimatyzacji, który wraz ze zbliżającymi się upałami będzie pracował na 110% normy. Ubezpieczenie zapewnia pokrycie kosztów nie tylko samych części, ale również kosztów pracy warsztatu naprawczego. To co wyróżnia ten produkt, to fakt, że kierowca sam wybiera warsztat naprawczy – może skorzystać z długiej listy serwisów bezgotówkowych lub oddać auto do naprawy do autoryzowanej stacji naprawczej dla wybranej marki nie tylko w Polsce, ale w całej Europie. Podążając za trendami w motoryzacji oraz chcąc sprostać oczekiwaniom swojego Klienta już dziś zaproponuj mu przedłużoną gwarancję DEFEND Car Protect.
Artykuł partnera
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…