MetLife postanowiło uruchomić portal e-roszczenie, który ma służyć do elektronicznego zgłaszania wniosków roszczeniowych z ubezpieczeń na życie, zdrowotnych i wypadkowych. Z narzędzia będą mogli korzystać klienci indywidualni oraz ubezpieczeni grupowo.
Zgłoszenie realizuje się w kilku etapach. Najpierw ubezpieczony wprowadza podstawowe dane identyfikacyjne oraz opisuje zdarzenie.
Jak mówi Agata Lem-Kulig, członek zarządu Met Life: Nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, które ułatwiają klientom korzystanie z naszych usług, a także gwarantują wysoki poziom obsługi. Dzięki doskonaleniu procesów systematycznie skracamy czas rozpatrywania roszczeń i zapewniamy łatwy dostęp do informacji. Badamy również poziom satysfakcji naszych klientów z procesu obsługi roszczeń i cieszy nas, że 83% respondentów ocenia proces roszczeniowy dobrze lub bardzo dobrze. Wierzymy, że wprowadzenie portalu e-roszczenie wpłynie jeszcze korzystniej na obsługę naszych klientów.
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…