MetLife postanowiło uruchomić portal e-roszczenie, który ma służyć do elektronicznego zgłaszania wniosków roszczeniowych z ubezpieczeń na życie, zdrowotnych i wypadkowych. Z narzędzia będą mogli korzystać klienci indywidualni oraz ubezpieczeni grupowo.
Zgłoszenie realizuje się w kilku etapach. Najpierw ubezpieczony wprowadza podstawowe dane identyfikacyjne oraz opisuje zdarzenie.
Jak mówi Agata Lem-Kulig, członek zarządu Met Life: Nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, które ułatwiają klientom korzystanie z naszych usług, a także gwarantują wysoki poziom obsługi. Dzięki doskonaleniu procesów systematycznie skracamy czas rozpatrywania roszczeń i zapewniamy łatwy dostęp do informacji. Badamy również poziom satysfakcji naszych klientów z procesu obsługi roszczeń i cieszy nas, że 83% respondentów ocenia proces roszczeniowy dobrze lub bardzo dobrze. Wierzymy, że wprowadzenie portalu e-roszczenie wpłynie jeszcze korzystniej na obsługę naszych klientów.
Coraz częściej, klienci szukając najlepszych ofert i promocji decydują się na zakup polis w różnych…
Europ Assistance Polska podsumowało wakacje. Z danych ubezpieczyciela wynika, że tegoroczny sezon przyniósł wyraźne zmiany…
Od 14 września Warta wdraża szeroki pakiet zmian w swoich produktach życiowych. Aktualizacja obejmuje m.in.…
Generali wprowadziło do swojej oferty rozszerzenie w ubezpieczeniach na życie, które pozwala finansować leczenie w…
W ostatnich dniach rząd zatwierdził wysokość płacy minimalnej na 2026 rok. Kwota ta od stycznia…
Tegoroczny, 11. Bieg Charytatywny zorganizowany przez Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” i InterRisk TU S.A. Vienna…