MetLife postanowiło uruchomić portal e-roszczenie, który ma służyć do elektronicznego zgłaszania wniosków roszczeniowych z ubezpieczeń na życie, zdrowotnych i wypadkowych. Z narzędzia będą mogli korzystać klienci indywidualni oraz ubezpieczeni grupowo.
Zgłoszenie realizuje się w kilku etapach. Najpierw ubezpieczony wprowadza podstawowe dane identyfikacyjne oraz opisuje zdarzenie.
Jak mówi Agata Lem-Kulig, członek zarządu Met Life: Nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, które ułatwiają klientom korzystanie z naszych usług, a także gwarantują wysoki poziom obsługi. Dzięki doskonaleniu procesów systematycznie skracamy czas rozpatrywania roszczeń i zapewniamy łatwy dostęp do informacji. Badamy również poziom satysfakcji naszych klientów z procesu obsługi roszczeń i cieszy nas, że 83% respondentów ocenia proces roszczeniowy dobrze lub bardzo dobrze. Wierzymy, że wprowadzenie portalu e-roszczenie wpłynie jeszcze korzystniej na obsługę naszych klientów.
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…