MetLife postanowiło uruchomić portal e-roszczenie, który ma służyć do elektronicznego zgłaszania wniosków roszczeniowych z ubezpieczeń na życie, zdrowotnych i wypadkowych. Z narzędzia będą mogli korzystać klienci indywidualni oraz ubezpieczeni grupowo.
Zgłoszenie realizuje się w kilku etapach. Najpierw ubezpieczony wprowadza podstawowe dane identyfikacyjne oraz opisuje zdarzenie.
Jak mówi Agata Lem-Kulig, członek zarządu Met Life: Nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, które ułatwiają klientom korzystanie z naszych usług, a także gwarantują wysoki poziom obsługi. Dzięki doskonaleniu procesów systematycznie skracamy czas rozpatrywania roszczeń i zapewniamy łatwy dostęp do informacji. Badamy również poziom satysfakcji naszych klientów z procesu obsługi roszczeń i cieszy nas, że 83% respondentów ocenia proces roszczeniowy dobrze lub bardzo dobrze. Wierzymy, że wprowadzenie portalu e-roszczenie wpłynie jeszcze korzystniej na obsługę naszych klientów.
Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…
Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…
Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…
Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…