Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z korzyści, jakie mogą przynieść innowacyjne formy reklamy takie jak marketing cyfrowy. Tym bardziej, że czasy się zmieniły, a klienci coraz częściej wyszukują ofert i informacji o ubezpieczeniach online. Dlatego jeśli chciałbyś zaznaczyć swoją obecność w sieci zapraszamy do współpracy.
W obecnych czasach coraz więcej osób podejmuje decyzje zakupowe online. Dotyczy to także branży ubezpieczeniowej, ponieważ właśnie w internecie klienci wyszukują ofert i informacji na temat ubezpieczeń.
Zatem czy sprawdzałeś ostatnio, na której pozycji pojawia się Twoja agencja ubezpieczeniowa w wynikach wyszukiwania? Jak wyglądają Twoje kampanie w mediach społecznościowych? Czy masz tam informacje warte uwagi? Jeśli odpowiedzi na te pytania Ci się nie podobają warto to zmienić. Innowacyjne formy reklamy takie jak e-mail marketing, tworzenie i publikacja tekstów pod pozycjonowanie czy dedykowane grafiki na kampanie w Social Media to inwestycja, która się opłaca. Dzięki mocnej obecności w sieci skutecznie przyciągniesz i zatrzymasz klientów, a przecież o to w tym chodzi.
Skuteczna reklama dociera do jak największej ilości potencjalnych klientów, informuje ich o proponowanych przez Ciebie produktach ubezpieczeniowych i zachęca do skorzystania z Twoich usług ubezpieczeniowych. Na czym więc polegają oferowane przez nas innowacyjne formy reklamy i dlaczego warto z nich skorzystać?
Agentom ubezpieczeniowym, którzy chcą zaznaczyć swoją obecność w sieci proponujemy:
Tego typu działania sprawią, że Twoja agencja ubezpieczeniowa będzie się wyróżniała. Tym bardziej, że przy stosunkowo niewielkim koszcie będziesz mógł wypromować w naszej witrynie swoją markę.
Staramy się podchodzić do tego, co robimy tak, by dostosować naszą ofertę do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Wspólnie z Tobą możemy opracować skuteczną strategię, tak by skutecznie zaznaczyć obecność Twojej agencji ubezpieczeniowej w Internecie.
W obecnych czasach widoczność agencji ubezpieczeniowej w sieci jest tak samo ważna dla klientów, jak osobisty kontakt. Dużo łatwiej jest jednak zbudować zaufanie i zachęcić do skorzystania z usług ubezpieczeniowych podczas bezpośredniego spotkania. Wynika to z tego, że Twój ton wypowiedzi, mimika twarzy i mowa ciała budują zaufanie klientów. Jednak odpowiednio wykorzystane innowacyjne formy reklamy mogą sprawić, że dowiedzą się o Tobie te osoby, które faktycznie potrzebują produktów i usług ubezpieczeniowych, które właśnie Ty oferujesz.
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszej przyszłej współpracy zapraszamy do kontaktu mailowego kontakt@obau.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…