Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z korzyści, jakie mogą przynieść innowacyjne formy reklamy takie jak marketing cyfrowy. Tym bardziej, że czasy się zmieniły, a klienci coraz częściej wyszukują ofert i informacji o ubezpieczeniach online. Dlatego jeśli chciałbyś zaznaczyć swoją obecność w sieci zapraszamy do współpracy.
W obecnych czasach coraz więcej osób podejmuje decyzje zakupowe online. Dotyczy to także branży ubezpieczeniowej, ponieważ właśnie w internecie klienci wyszukują ofert i informacji na temat ubezpieczeń.
Zatem czy sprawdzałeś ostatnio, na której pozycji pojawia się Twoja agencja ubezpieczeniowa w wynikach wyszukiwania? Jak wyglądają Twoje kampanie w mediach społecznościowych? Czy masz tam informacje warte uwagi? Jeśli odpowiedzi na te pytania Ci się nie podobają warto to zmienić. Innowacyjne formy reklamy takie jak e-mail marketing, tworzenie i publikacja tekstów pod pozycjonowanie czy dedykowane grafiki na kampanie w Social Media to inwestycja, która się opłaca. Dzięki mocnej obecności w sieci skutecznie przyciągniesz i zatrzymasz klientów, a przecież o to w tym chodzi.
Skuteczna reklama dociera do jak największej ilości potencjalnych klientów, informuje ich o proponowanych przez Ciebie produktach ubezpieczeniowych i zachęca do skorzystania z Twoich usług ubezpieczeniowych. Na czym więc polegają oferowane przez nas innowacyjne formy reklamy i dlaczego warto z nich skorzystać?
Agentom ubezpieczeniowym, którzy chcą zaznaczyć swoją obecność w sieci proponujemy:
Tego typu działania sprawią, że Twoja agencja ubezpieczeniowa będzie się wyróżniała. Tym bardziej, że przy stosunkowo niewielkim koszcie będziesz mógł wypromować w naszej witrynie swoją markę.
Staramy się podchodzić do tego, co robimy tak, by dostosować naszą ofertę do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Wspólnie z Tobą możemy opracować skuteczną strategię, tak by skutecznie zaznaczyć obecność Twojej agencji ubezpieczeniowej w Internecie.
W obecnych czasach widoczność agencji ubezpieczeniowej w sieci jest tak samo ważna dla klientów, jak osobisty kontakt. Dużo łatwiej jest jednak zbudować zaufanie i zachęcić do skorzystania z usług ubezpieczeniowych podczas bezpośredniego spotkania. Wynika to z tego, że Twój ton wypowiedzi, mimika twarzy i mowa ciała budują zaufanie klientów. Jednak odpowiednio wykorzystane innowacyjne formy reklamy mogą sprawić, że dowiedzą się o Tobie te osoby, które faktycznie potrzebują produktów i usług ubezpieczeniowych, które właśnie Ty oferujesz.
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszej przyszłej współpracy zapraszamy do kontaktu mailowego kontakt@obau.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…