Już dzisiaj o godzinie 20:00 zaczyna się pierwsza w Polsce internetowa konferencja skierowana do sektora ubezpieczeniowego. Podczas Szczytu Ubezpieczeniowego wystąpi kilkudziesięciu ekspertów z Polski i zagranicy.
Wydarzenie jest skierowane do przedstawicieli rodzimego sektora ubezpieczeniowego, w szczególności do: agentów, brokerów oraz reprezentantów multiagencji. Marcin Kowalik, organizator Szczytu Ubezpieczeniowego wyjaśnia: „ Mam nadzieję, że Szczyt Ubezpieczeniowy wpisze się jako cykliczne wydarzenie dla branży ubezpieczeniowej; jako wydarzenie oferujące wystąpienia prominentnych gości z gotowymi zestawami porad do natychmiastowego wdrożenia”.
Czy rodzimy sektor ubezpieczeniowy ma szansę powtórzyć historię usług bankowości internetowej, które są uważane za jedne z najbardziej nowatorskich w Europie? Ta kwestia będzie jednym z tematów poruszonych podczas nadchodzącego Szczytu Ubezpieczeniowego. Wydarzenia, które odbędzie się w nietypowej formule – wyłącznie w internecie. Podczas dwóch wieczorów w sieci zostanie opublikowanych kilkadziesiąt 20-minutowych wystąpień prelegentów.
Tematy, które zostaną poruszone przez praktyków i ekspertów z branży ubezpieczeniowej
W ramach Szczytu Ubezpieczeniowego pojawi się sporo wystąpień dotyczących wykorzystania marketingu internetowego (SEO, social media, wideo, e-mail). Nie zabraknie wątków związanych ze sferą HR, sprzedażą, technologią, a także prawnymi uregulowaniami. Pojawi się także trochę bardziej wyspecjalizowanych prelekcji, np. o tajnikach sprzedaży ubezpieczeń grupowych.
Swoją wiedzą podzielą się m.in. Arkadiusz Bednarski, Rafał Mróz, Paweł Tkaczyk, Mikołaj Winkiel, Piotr Czublun, Igor Rusinowski, Rafał Pikul oraz Rain Takahashi.
Źródło: www.nowymarketing.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…