Już dzisiaj o godzinie 20:00 zaczyna się pierwsza w Polsce internetowa konferencja skierowana do sektora ubezpieczeniowego. Podczas Szczytu Ubezpieczeniowego wystąpi kilkudziesięciu ekspertów z Polski i zagranicy.
Wydarzenie jest skierowane do przedstawicieli rodzimego sektora ubezpieczeniowego, w szczególności do: agentów, brokerów oraz reprezentantów multiagencji. Marcin Kowalik, organizator Szczytu Ubezpieczeniowego wyjaśnia: „ Mam nadzieję, że Szczyt Ubezpieczeniowy wpisze się jako cykliczne wydarzenie dla branży ubezpieczeniowej; jako wydarzenie oferujące wystąpienia prominentnych gości z gotowymi zestawami porad do natychmiastowego wdrożenia”.
Czy rodzimy sektor ubezpieczeniowy ma szansę powtórzyć historię usług bankowości internetowej, które są uważane za jedne z najbardziej nowatorskich w Europie? Ta kwestia będzie jednym z tematów poruszonych podczas nadchodzącego Szczytu Ubezpieczeniowego. Wydarzenia, które odbędzie się w nietypowej formule – wyłącznie w internecie. Podczas dwóch wieczorów w sieci zostanie opublikowanych kilkadziesiąt 20-minutowych wystąpień prelegentów.
Tematy, które zostaną poruszone przez praktyków i ekspertów z branży ubezpieczeniowej
W ramach Szczytu Ubezpieczeniowego pojawi się sporo wystąpień dotyczących wykorzystania marketingu internetowego (SEO, social media, wideo, e-mail). Nie zabraknie wątków związanych ze sferą HR, sprzedażą, technologią, a także prawnymi uregulowaniami. Pojawi się także trochę bardziej wyspecjalizowanych prelekcji, np. o tajnikach sprzedaży ubezpieczeń grupowych.
Swoją wiedzą podzielą się m.in. Arkadiusz Bednarski, Rafał Mróz, Paweł Tkaczyk, Mikołaj Winkiel, Piotr Czublun, Igor Rusinowski, Rafał Pikul oraz Rain Takahashi.
Źródło: www.nowymarketing.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…