W dniu 20 kwietna odbyło się webinarium InterRisk, na które przedstawiciele firmy zaprosili swoich pośredników i partnerów biznesowych. Spotkanie zorganizowano w celu prezentacji rozwiązań technologicznych, które wykorzystywane są na potrzeby działalności ubezpieczyciela. Kolejne spotkanie planowane jest na dzień 19 maja.
Podczas spotkania (w którym wzięło udział 750 uczestników) zaprezentowano nowe rozwiązania technologiczne, ułatwiające sprzedaż polis. Dyrektor sprzedaży Grzegorz Kusy, wraz z Sebastianem Wieczorkiem, specjalistą Zespołu Rozwoju Portalu w Departamencie Wsparcia Sprzedaży, zaprezentowali nowe funkcjonalności zrewitalizowanej strony internetowej InterRisk. Podczas spotkania wskazywano zalety oferowanych klientom i pośrednikom rozwiązań technologicznych, takich jak min.: oszczędność czasu pośrednika dzięki wznowieniom trwającym 15 sekund, ułatwienie w sprzedaży polis na co ma wpływ webserwis integrujący system sprzedażowy ubezpieczyciela i agentów. Do innych zalet można również zaliczyć: promocję pośredników na stronie InterRisk, możliwość zdalnych szkoleń, a także wygodę w dostępie do informacji dzięki ikonograficznemu podawaniu informacji. Ponadto rozbudowane FAQ ułatwia wyższą jakość obsługi klientów (np. intuicyjny obszar zgłaszania szkód, wraz z mapą polecanych warsztatów) czy możliwość zarządzania polisami przez portal iKlient.
Kolejna odsłona Interium odbędzie się 19 maja, na której uczestnicy będą mieli również szanse poznać kolejnych managerów InterRisk i zadać im pytania.
Źródło: www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…