Categories: Aktualności

InterRisk: Kolejne webinarium 19 maja

W dniu 20 kwietna odbyło się webinarium InterRisk, na które przedstawiciele firmy zaprosili swoich pośredników i partnerów biznesowych. Spotkanie zorganizowano w celu prezentacji rozwiązań technologicznych, które wykorzystywane są na potrzeby działalności ubezpieczyciela. Kolejne spotkanie planowane jest na dzień 19 maja.

 
Podczas spotkania (w którym wzięło udział 750 uczestników) zaprezentowano nowe rozwiązania technologiczne, ułatwiające sprzedaż polis. Dyrektor sprzedaży Grzegorz Kusy, wraz z  Sebastianem Wieczorkiem, specjalistą Zespołu Rozwoju Portalu w Departamencie Wsparcia Sprzedaży, zaprezentowali nowe funkcjonalności zrewitalizowanej strony internetowej InterRisk. Podczas spotkania wskazywano zalety oferowanych klientom i pośrednikom rozwiązań technologicznych, takich jak min.: oszczędność czasu pośrednika dzięki wznowieniom trwającym 15 sekund, ułatwienie w sprzedaży polis na co ma wpływ webserwis integrujący system sprzedażowy ubezpieczyciela i agentów. Do innych zalet można również zaliczyć: promocję  pośredników na stronie InterRisk, możliwość zdalnych  szkoleń, a także wygodę w dostępie do informacji dzięki ikonograficznemu podawaniu informacji. Ponadto rozbudowane FAQ ułatwia wyższą  jakość obsługi klientów (np. intuicyjny obszar zgłaszania szkód, wraz z mapą polecanych warsztatów) czy możliwość zarządzania polisami przez portal iKlient.
 
Kolejna odsłona Interium odbędzie się 19 maja, na której uczestnicy będą mieli również szanse poznać kolejnych managerów InterRisk i zadać im pytania. 


Źródło: www.gu.com.pl

 

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Jakie rodzaje ubezpieczeń powinniśmy uwzględnić w planie zabezpieczenia rodziny?

Zdrowie, bezpieczeństwo finansowe i ochrona przed skutkami niespodziewanych zdarzeń są fundamentalne dla stabilności każdej rodziny. Istnieje jednak wiele trudnych do…

23 godziny ago
  • Aktualności

Europ Assistance Polska podsumowało majówkę

Europ Assistance Polska w oparciu o swoje statystyki podsumowało majówkę. Wiele osób zdecydowało się spędzić  ten czas w Polsce, a…

4 dni ago
  • Aktualności

VH Polska przeprowadza wspólne szacowanie szkód w zbożach i rzepakach

7 maja, koło Namysłowa, odbyło się wspólne szacowanie szkód, jedno z wielu jakie obecnie są prowadzone przez VH Polska na…

4 dni ago
  • Aktualności

Platforma Cargo – nowy portal self-service PZU

PZU wprowadza nowe narzędzie online do zawierania umów ubezpieczenia mienia w transporcie Cargo. Platforma, która dedykowana jest dla klientów korporacyjnych…

5 dni ago
  • Aktualności

Warta – najwyższa jakość obsługi ponownie potwierdzona

Najnowsze sprawozdanie, które zostało opracowane przez Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Co ciekawe, wynik ten został…

5 dni ago
  • Aktualności

Współpraca z Klientem w duchu medical-CARE

Branża assistance działa w wielu obszarach, oferując nam pomoc w przypadku zepsucia się auta, awarii w domu, problemów w podróży…

5 dni ago