W dniu 20 kwietna odbyło się webinarium InterRisk, na które przedstawiciele firmy zaprosili swoich pośredników i partnerów biznesowych. Spotkanie zorganizowano w celu prezentacji rozwiązań technologicznych, które wykorzystywane są na potrzeby działalności ubezpieczyciela. Kolejne spotkanie planowane jest na dzień 19 maja.
Podczas spotkania (w którym wzięło udział 750 uczestników) zaprezentowano nowe rozwiązania technologiczne, ułatwiające sprzedaż polis. Dyrektor sprzedaży Grzegorz Kusy, wraz z Sebastianem Wieczorkiem, specjalistą Zespołu Rozwoju Portalu w Departamencie Wsparcia Sprzedaży, zaprezentowali nowe funkcjonalności zrewitalizowanej strony internetowej InterRisk. Podczas spotkania wskazywano zalety oferowanych klientom i pośrednikom rozwiązań technologicznych, takich jak min.: oszczędność czasu pośrednika dzięki wznowieniom trwającym 15 sekund, ułatwienie w sprzedaży polis na co ma wpływ webserwis integrujący system sprzedażowy ubezpieczyciela i agentów. Do innych zalet można również zaliczyć: promocję pośredników na stronie InterRisk, możliwość zdalnych szkoleń, a także wygodę w dostępie do informacji dzięki ikonograficznemu podawaniu informacji. Ponadto rozbudowane FAQ ułatwia wyższą jakość obsługi klientów (np. intuicyjny obszar zgłaszania szkód, wraz z mapą polecanych warsztatów) czy możliwość zarządzania polisami przez portal iKlient.
Kolejna odsłona Interium odbędzie się 19 maja, na której uczestnicy będą mieli również szanse poznać kolejnych managerów InterRisk i zadać im pytania.
Źródło: www.gu.com.pl
Zdrowie, bezpieczeństwo finansowe i ochrona przed skutkami niespodziewanych zdarzeń są fundamentalne dla stabilności każdej rodziny. Istnieje jednak wiele trudnych do…
Europ Assistance Polska w oparciu o swoje statystyki podsumowało majówkę. Wiele osób zdecydowało się spędzić ten czas w Polsce, a…
7 maja, koło Namysłowa, odbyło się wspólne szacowanie szkód, jedno z wielu jakie obecnie są prowadzone przez VH Polska na…
PZU wprowadza nowe narzędzie online do zawierania umów ubezpieczenia mienia w transporcie Cargo. Platforma, która dedykowana jest dla klientów korporacyjnych…
Najnowsze sprawozdanie, które zostało opracowane przez Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Co ciekawe, wynik ten został…
Branża assistance działa w wielu obszarach, oferując nam pomoc w przypadku zepsucia się auta, awarii w domu, problemów w podróży…