Categories: Aktualności

InterRisk i Pocztowe TUW dołączają do grona sprzedawców ubezpieczeń rolnych

Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi zawarł umowy z zakładami ubezpieczeń w sprawie stosowania w 2017 r. dopłat ze środków budżetu państwa do składek ubezpieczenia upraw rolnych i/lub zwierząt gospodarskich.

 
W tym roku sprzedaż obowiązkowych polis rolnych będzie prowadzić pięć towarzystw, a nie trzy jak w latach poprzednich. Umowy o dystrybucje dopłat podpisały PZU SA TUW „TUW” i Concordia Polska TUW, a także – co jest nowością firmy: Pocztowe TUW, oraz InterRisk.
 
Ponadto jak informuje Ministerstwo wspierany będzie rozwój rolniczego towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, które zapewni powszechną ochronę ubezpieczenia produkcji rolnej: „W celu dalszego usprawnienia systemu ubezpieczeń upraw rolnych i zwierząt gospodarskich umożliwiającego pełne zabezpieczenie producentów rolnych przed spadkiem dochodów w związku z utratą produkcji rolnej w wyniku niekorzystnych zjawisk atmosferycznych oraz zapewnienie środków na wznowienie lub kontynuację produkcji  rolnej po wystąpieniu niekorzystnych zjawisk atmosferycznych, wspierany będzie rozwój rolniczego towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, które zapewni powszechną ochronę ubezpieczenia produkcji rolnej i mienia w gospodarstwach rolnych swoich członków – producentów rolnych”.
 
Przypomnijmy, że w 2017 roku poziom państwowych dopłat do składki będzie wynosił do 65% ich wartości. Na dopłaty zarezerwowano 917 mln zł – ponad 4,5 razy więcej niż w 2016 r. (200 mln).
 
Źródło: www.minrol.gov.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Wykorzystanie AI w ubezpieczeniach – w seminarium EURESA uczestniczyli pracownicy TUW „TUW”

W seminarium zorganizowanym przez Euresa Association, które odbyło się pod koniec października w Madrycie uczestniczyli pracownicy Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW”. Podczas wydarzenia…

17 godzin ago
  • Aktualności

Zielona Karta czy polskie ubezpieczenie OC?

Wybierając się w zagraniczną podróż własnym autem warto zdawać sobie sprawę, że ubezpieczenie OC nie w każdym kraju będzie honorowane.…

17 godzin ago
  • Aktualności

Posłuchaj głosu serca na dużym ekranie

Rozpoczęła się kampania kinowa Allianz Polska, której celem jest promocja ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wzmocnienie wizerunku marki. Działania…

18 godzin ago
  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

5 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

5 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

5 dni ago