Aktualności

InterRisk ponownie promuje ideę krwiodawstwa w Polsce

InterRisk wspierając działania Stowarzyszenia Ultrakrew już od 2017 roku angażuje się w liczne wydarzenia promujące ideę krwiodawstwa w Polsce. Ubezpieczyciel nie tylko bierze udział w zbiórkach krwi połączonych z imprezami biegowymi, ale także organizuje w swoich oddziałach szkolenia z udzielania pierwszej pomocy. 

Ultrakrew – drużyna InterRisk nie zawiodła 

Na początku warto przypomnieć, że wydarzenie organizowane przez Stowarzyszenie Ultrakrew łączy w sobie aktywność na świeżym powietrzu, honorowe oddawanie krwi oraz pomoc innym. W tym roku podczas akcji, która odbywała się 13 stycznia Drużyna Biegowa InterRisk ponownie dołączyła do kolejnej edycji Ultrakrwi Biegu między Molami. Trasa biegu wiodła od mola w Gdyni Orłowo do mola w Gdańsku Brzeźnie po piaszczystej plaży – uczestnicy wydarzenia mieli do pokonania 10 kilometrów w zimowej aurze. 

– Do Trójmiasta przyjechała silna drużyna InterRisk. Wspaniale było kolejny raz podjąć sportowe wyzwanie i wspólnie z Ultrakrew pobiec w szczytnym celu. Również w tym roku udało się nam pobić rekord frekwencji. Budowanie świadomości społecznej i zachęcanie ludzi do udziału w akcjach krwiodawstwa jest niezwykle istotne. Oprócz naszej głównej działalności, czyli zapewnienia najlepszej ochrony ubezpieczeniowej, chcemy uwrażliwiać innych na ludzkie sprawy, edukować i promować krwiodawstwo – mówi Piotr Narloch, Prezes Zarządu InterRisk. 

Działania promujące oddawanie krwi 

Stowarzyszenie Ultrakrew powstało z inicjatywy Jacka Bastiana, który od lat prowadzi szeroko zakrojone działania ogólnopolskie promujące ideę oddawania krwi. Każdej zimy, członkowie ekipy Ultrakrwi pokonują kolejne kilometry nad polskim morzem i to niezależnie od warunków pogodowych. 

– Akcja trwa do końca stycznia. Do tej pory pokonaliśmy ponad 6 200 km i zebraliśmy łącznie ponad 7100 litrów krwi. Naszym celem jest promocja oddawania krwi wśród osób aktywnych fizycznie oraz edukacja, że bycie dawcą jest bezpieczne dla zdrowia i życia człowieka. Ogromnie cieszy mnie fakt, że akcja każdego roku zyskuje na popularności. InterRisk jest naszym wieloletnim partnerem i aktywnym uczestnikiem zimowych edycji akcji, za co bardzo dziękuję – informuje Jacek Bastian, założyciel Ultrakrwi. 

Warto zdawać sobie sprawę, że jedna jednostka krwi może uratować życie nawet trzem osobom. Co istotne, oddawanie krwi jest bezpieczne, a zasady całej procedury są proste – mężczyźni mogą oddawać krew 6 razy w roku, a kobiety 4 razy. Należy jednak pamiętać o przerwach między kolejnymi wizytami w Regionalnych Centrach Krwiodawstwa, bowiem muszą one trwać nie mniej niż 2 miesiące. Każda osoba podczas zbiórki może oddać 450 ml krwi. 

Wciąż można dołączyć do grona honorowych dawców krwi w ramach zimowej inicjatywy. Do końca stycznia 2024 roku w każdej stacji krwiodawstwa lub akcji mobilnej na terenie całego kraju można oddać krew na hasło ULTRAKREW. 

Społecznie odpowiedzialni – „InterRisk dla Przyszłości” 

Dla InterRisk obszar CSR jest niezwykle ważny. Ubezpieczyciel realizuje swoje projekty pod hasłem „InterRisk dla Przyszłości”. 

– Misja niesienia pomocy poprzez oddawanie krwi jest niezwykle istotna. Podobnie, jak edukacja przyszłych pokoleń krwiodawców. Z dumą chcę zaakcentować, że pracownicy InterRisk bardzo chętnie angażują się w różne akcje społeczne. Oddają krew, biegają, aby zebrać środki finansowe na wsparcie potrzebujących, a także sprzątają brzegi akwenów w ramach corocznej akcji Social Active Day – stwierdza Daniel Kaliszuk, Członek Zarządu InterRisk. 

Do tej pory ubezpieczyciel przekazał setki tysięcy złotych darowizn dla fundacji i stowarzyszeń wspierających osoby chore i  potrzebujące. Towarzystwo dodatkowo sfinansowało zakup dwóch samochodów do przewozu krwi dla szpitali w Gdyni i Konstancinie-Jeziornie. 

Źródło: InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

7 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

7 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago