Firma InterRisk otrzymała nagrodę za wprowadzenie na rynek ubezpieczeniowy najlepszych innowacyjnych produktów, oraz usług finansowych przeznaczonych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców. Statuetki ASA wręczono w ramach konkursu organizowanego przez Warszawską Izbę Przedsiębiorców.
Warszawska Izba Przedsiębiorców jako organizator konkursu wyróżnia specjalną Statuetką „ASA” innowacyjne produkty i usługi finansowe, dedykowane dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców. Konkurs służy też budowaniu i umacnianiu więzi pomiędzy przedsiębiorcami i instytucjami finansowymi. Jego celem jest również propagowanie i rozpowszechnianie innowacyjnych produktowi usług, mających wspierać rozwój i wzrost konkurencyjności polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
InterRisk otrzymała statuetkę za produkt o nazwie BIZNES PRO, który zawiera pakiet ubezpieczeń zapewniających kompleksową ochronę majątku wraz z wysokim standardem obsługi małych firm o obrocie do 2 milionów złotych. Stanisław Marchelewicz Dyrektor Departamentu Taryfowych Ubezpieczeń Majątkowych w InterRisk nie kryje zadowolenia: „Dziękujemy przedsiębiorcom, dzięki którym otrzymaliśmy statuetkę ASA dla dwóch naszych produktów. To potwierdzenie, że nasza oferta spełnia oczekiwania Klientów, odpowiada na ich potrzeby, co przekłada się na wzrost satysfakcji z proponowanych przez nas produktów”. Produkt Biznes PRO ZDROWIE jest adresowany do pracodawców, którzy chcą zadbać o zdrowie swoje, swoich pracowników oraz najbliższych członków ich rodzin. Aby skorzystać z atrakcyjnej składki dla grupy wystarczy zgłosić 3 pracowników.
W konkursie oceny dokonywali sami przedsiębiorcy, którzy głosowali na dany produkt. Głosując kierowali się nie marką i pozycją rynkową firmy, która dany produkt oferuje, a wartościami oferowanych produktów. Statuetka jest kolejnym wyróżnieniem przyznanym firmie InterRisk w tym roku. Wcześniej firma została laureatem Programu Najwyższa Jakość Quality International 2015.
Źródło: www.wipwarszawa.org
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…