Categories: Aktualności

InterRisk wyróżniony przez Warszawską Izbę Przedsiębiorców

Firma InterRisk otrzymała nagrodę za wprowadzenie na rynek ubezpieczeniowy najlepszych innowacyjnych produktów, oraz usług finansowych przeznaczonych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców. Statuetki ASA wręczono w ramach konkursu organizowanego przez Warszawską Izbę Przedsiębiorców.

Warszawska Izba Przedsiębiorców jako organizator konkursu wyróżnia specjalną Statuetką „ASA” innowacyjne produkty i usługi finansowe, dedykowane dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców. Konkurs służy też budowaniu i umacnianiu więzi pomiędzy przedsiębiorcami i instytucjami finansowymi. Jego celem jest również propagowanie i rozpowszechnianie innowacyjnych produktowi usług, mających wspierać rozwój i wzrost konkurencyjności polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
 
InterRisk otrzymała statuetkę za produkt o nazwie BIZNES PRO, który zawiera pakiet ubezpieczeń zapewniających kompleksową ochronę majątku wraz z wysokim standardem obsługi małych firm o obrocie do 2 milionów złotych. Stanisław Marchelewicz Dyrektor Departamentu Taryfowych Ubezpieczeń Majątkowych w InterRisk nie kryje zadowolenia: „Dziękujemy przedsiębiorcom, dzięki którym otrzymaliśmy statuetkę ASA dla dwóch naszych produktów. To potwierdzenie, że nasza oferta spełnia oczekiwania Klientów, odpowiada na ich potrzeby, co przekłada się na wzrost satysfakcji z proponowanych przez nas produktów”. Produkt Biznes PRO ZDROWIE jest adresowany do pracodawców, którzy chcą zadbać o zdrowie swoje, swoich pracowników oraz najbliższych członków ich rodzin. Aby skorzystać z atrakcyjnej składki dla grupy wystarczy zgłosić 3 pracowników.
 
W konkursie oceny dokonywali sami przedsiębiorcy, którzy głosowali na dany produkt. Głosując kierowali się nie marką i pozycją rynkową firmy, która dany produkt oferuje, a wartościami oferowanych produktów. Statuetka jest kolejnym wyróżnieniem przyznanym firmie InterRisk w tym roku. Wcześniej firma została laureatem Programu Najwyższa Jakość Quality International 2015.
 
Źródło: www.wipwarszawa.org
 

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

12 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

12 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago