PTE PZU rozpoczyna nową kampanię edukacyjną. Firma przełamuje w niej stereotypy i pokazuje, że każdy oszczędzający na IKE lub IKZE to realny inwestor, który wspiera polską gospodarkę, firmy i lokalne społeczności. To przełomowy głos na rynku kapitałowym, niosący ze sobą jasne przesłanie: Twoje pieniądze mają znaczenie.
Z pewnością wielu z nas nie postrzega siebie jako inwestorów – szczególnie, gdy mowa o systematycznym odkładaniu środków na przyszłość. Tymczasem nowa kampania edukacyjna PTE PZU uświadamia, że każda wpłata na Indywidualne Konto Emerytalne (IKE) czy Konto Zabezpieczenia Emerytalnego (IKZE) to realna inwestycja w rozwój kraju.
– Osoby dokonujące regularnych wpłat na IKE lub IKZE chcą wiedzieć, jak efektywnie zarządzamy ich oszczędnościami i je pomnażamy. Ale coraz częściej inwestorzy interesują się nie tylko stopą zwrotu, lecz także tym, gdzie ostatecznie trafią ich pieniądze i czemu służą. Chcemy uświadomić klientom DFE PZU, że ich oszczędności emerytalne nie są jedynie abstrakcyjnymi cyframi na koncie, lecz są inwestowane na rynku kapitałowym i wpływają na realne zmiany w naszym otoczeniu. Tworzymy również narzędzia, które pozwolą im zaangażować się w ważne procesy zarządzania powierzonymi nam środkami. To unikatowa na polskim rynku inicjatywa, przez którą chcemy budować zaufanie i zaangażowanie naszych klientów – mówi Andrzej Sołdek, prezes PTE PZU.
Kampania PTE PZU opiera się na dwóch filarach. Pierwszy z nich to prezentacja realnych projektów zainicjowanych przez firmy, których akcje i obligacje znajdują się w portfelu DFE PZU. Są to inwestycje, które zmieniają krajobraz polskich miast i miasteczek, m.in.:
To nie są abstrakcyjne liczby – to konkretne działania, które tworzą miejsca pracy, poprawiają jakość życia i aktywizują lokalne społeczności.
Drugi filar kampanii stanowią interaktywne narzędzia, które pozwalają klientom współdecydować o kierunkach rozwoju spółek portfelowych. PTE PZU uruchomiło ankiety, w których oszczędzający mogą wyrażać swoje zdanie przed walnymi zgromadzeniami akcjonariuszy takich firm jak LPP, Tauron czy Benefit Systems.
– Oczywiście ostatecznie to PTE PZU podejmuje decyzje i oddaje głos podczas walnych zgromadzeń spółek, których akcje posiadamy. To na nas, jako profesjonalnych zarządzających powierzonymi nam środkami, spoczywa odpowiedzialność za to, by nasze działania jak najlepiej służyły interesowi członków naszego funduszu. Chcemy jednak przez zaangażowanie klientów w wyrażenie ich opinii na temat spraw głosowanych na WZA uświadomić im wpływ inwestorów na rozwój i działania spółek, w które zainwestował fundusz DFE PZU – wyjaśnia Andrzej Sołdek.
Niewątpliwie DFE PZU wyznacza nowe standardy w relacjach z klientami, budując zaufanie poprzez edukację i aktywne włączanie ich w zarządzanie kapitałem. To pierwszy fundusz w Polsce, który nie tylko osiągnął 1 mld zł aktywów pod zarządzaniem, ale także udowadnia, że inwestowanie może – i powinno – mieć ludzką twarz.
Źródło: PZU SA
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…