Aktualności

Jak aplikacja mobilna może przyspieszyć pracę agenta ubezpieczeniowego?

Od jakiegoś czasu rośnie popularność aplikacji mobilnych wśród klientów towarzystw ubezpieczeniowych oraz pośredników. Jednak w praktyce rozwój branży ubezpieczeniowej w kraju i zmiana podejścia będzie możliwa tylko wówczas, gdy agenci i brokerzy ubezpieczeniowi zrezygnują na zawsze z przestarzałego oprogramowania i przestaną opierać się na popularnej wciąż dokumentacji papierowej. Za sprawą nowoczesnych aplikacji można błyskawicznie zeskanować kod AZTEC z dowodu rejestracyjnego oraz przesłać dane pojazdu.

Czy warto zatem dołączyć do grupy agentów ubezpieczeniowych, którzy na co dzień korzystają z aplikacji ułatwiających szybką i bezproblemową obsługę swoich klientów?

Po co agentowi ubezpieczeniowemu potrzebna jest aplikacja mobilna?

Tak naprawdę zarządzanie czasem i zadaniami to tylko jedna strona metalu. W celu znacznego ułatwienia sobie pracy warto rozsądnie wyeliminować wszystkie te zadania, które są żmudne i powtarzalne w przypadku branży pośrednictwa ubezpieczeniowego. Jednym z nich jest z całą pewnością konieczność wypełniania dość skomplikowanych wniosków, które dotyczą polis komunikacyjnych. Wciąż wiele osób nie wie, że dzięki zastosowaniu kodu AZTEC, który znajduje się w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu, można błyskawicznie przenieść dane do odpowiedniego formularza. Potrzebna do tego jest jedynie właściwa aplikacja mobilna.

Czy zdarzają Ci się pomyłki podczas wystawiania polis lub ofert?

Bardzo często w czasie wprowadzania danych, jednocześnie agent ubezpieczeniowy prowadzi rozmowę z klientem czy musi wprowadzać dane ręcznie do danego portalu ubezpieczeniowego. Niczym wyjątkowym są więc błędne dane kontrahenta lub  nieprawidłowo wpisany numer VIN. Powoduje to oczywiście błędne wystawienie oferty lub nawet polisy. Oczywiście dla agenta ubezpieczeniowego takie pomyłki oznaczają często dodatkowe koszty. Przekładają się na wydłużenie czasu pracy i są niestety źle postrzegane przez klientów. Można je jednak szybko wyeliminować za sprawą funkcji elektronicznego odczytu danych, która jest jak najbardziej godna uwagi.

Oszczędność czasu pracy agenta

Elektroniczny odczyt danych z dowodu rejestracyjnego klienta znaczenie przyspiesza oraz usprawnia proces wprowadzania jego danych do programu KA System. Agent, który posiada dane klienta może w sposób automatyczny przesłać je do systemu i błyskawicznie wystawić polisę bądź ofertę. Nie musi żmudnie przepisywać danych klienta – imienia i nazwiska, adresu zamieszkania czy numeru PESEL. Wystarczy kliknąć i dane same zapisywane są w odpowiednich polach.

Jak można zacząć korzystać z aplikacji dla agentów ubezpieczeniowych?

Agent ubezpieczeniowy może dołączyć do grona agentów, którzy na co dzień korzystają z aplikacji pozwalających na łatwą, szybką i bezproblemową obsługę swoich klientów. Aplikacje stworzone zostały po to, aby zaspokoić rosnące cały czas zapotrzebowanie ze strony rynku. Od jakiegoś czasu użytkownicy urządzeń mobilnych z oprogramowaniem Android mogą korzystać z nowoczesnej aplikacji mobilnej KA Mobile. Wyposażona ona jest w skaner kodów AZTEC. Oprócz tego pozwala ona na przesyłanie zdjęć pojazdu bądź też wykonywanie zdjęć dokumentów. Wiąże się to z faktem, że coraz większa ilość towarzystw ubezpieczeniowych wymaga skanów polis oraz załączania ich do systemów. Wykonanie fotografii za pomocą KA Mobile w dużej mierze przyspiesza ten proces ponieważ nie trzeba szukać skanera i wskazywać polisy do której skan ma zostać podpięty. Można go wyeksportować i łatwo podpiąć do kompleksowego oprogramowania dla agentów KA System. Nie da się zaprzeczyć, że aplikacja mobilna to rozwiązanie, które zapewnia kontrolę nad dokumentami z jednego miejsca.

Artykuł partnera

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Agrocasco – ile kosztuje kompleksowa ochrona maszyn rolniczych? 

Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…

1 dzień ago

Wystartował drugi etap kampanii LINK4 Doceniamy Dobrych Kierowców 

Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…

1 dzień ago

Szkoda całkowita – co zrobić z samochodem? 

O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…

3 dni ago

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…

3 dni ago

Ile wynosi kara za brak OC motocykla? 

Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…

4 dni ago

Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną, realizowaną pod hasłem “Z małą pomocą Rankomatu”  

Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…

4 dni ago