Towarzystwa Ubezpieczeniowe stosują wiele sposobów na przyciągnięcie uwagi klientów. Idąc naprzeciw wymogom użytkowników pojazdów mechanicznych, firmy dostosowują oferty w taki sposób, aby miały one nie tylko najkorzystniejsze ceny, ale też, żeby były dostosowane do postępów techniki.
Konkurencja na rynku ubezpieczeń motywuje firmy do coraz większej elastyczności i dążenie do satysfakcji klientów. Największy wpływ na obniżenie kosztów ubezpieczenia OC komunikacyjnego ma bezszkodowa jazda właściciela (i współwłaściciela jeśli takowy istnieje) pojazdu. Zakłady ubezpieczeń najczęściej stosują 10% zniżki za każdy rok bezszkodowej jazdy.
Firma Benefia przy współpracy z Yanosikiem przygotowała produkt dzięki któremu kierowcy otrzymują bardzo atrakcyjne rabaty. Za pomocą przygotowanego mechanizmu kierowcy otrzymują wyłącznie zniżki, natomiast system zwyżek, jest w tym przypadku zupełnie wyeliminowany. W praktyce oznacza to, że każdy kierowca oprócz swoich wypracowanych zniżek może dodatkowo otrzymać jeszcze 20 % w aplikacji na smartfony.
Kierowca dzięki zainstalowanej aplikacji otrzymuje zniżki za bezpieczną jazdę, która polega na poprawnym przejechaniu trasy przez odcinkowe pomiary prędkości. Jeśli na koncie kierowcy są 4 prawidłowo przejechane przejazdy to kierowca otrzymuje 10% rabatu za zakup ubezpieczenia. Kolejne 10% właściciele aut otrzymują za liczbę przejechanych kilometrów. Akcja rozpoczęła się 31 grudnia i potrwa do końca marca, lub do wyczerpania puli 200 tysięcy złotych przeznaczonych na zniżki.
Źródło: www.benefia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…