Już w piątek uczniowie w Polsce po raz ostatni w tym roku szkolnym usłyszą szkolny dzwonek. Oczekiwane wakacje nadeszły, a wraz z nimi sezon wycieczek, obozów i kolonii. Przygotowując dziecko do wyjazdu dbamy przede wszystkim o bezpieczeństwo – przypominamy jego podstawowe zasady, z odpowiednim wyprzedzeniem też sprawdźmy polisę dziecka.
Katarzyna Żok, Ekspert Concordii Ubezpieczenia: „Zweryfikujmy zakres ubezpieczenia i czy polisa obejmuje aktywności przewidziane podczas wycieczki. Równie ważne są sumy ubezpieczenia, które bezpośrednio przekładają się na wysokość świadczeń. Przykładowo za uraz, który pozostawił trwały uszczerbek na zdrowiu w wysokości 5%, przy sumie ubezpieczenia 10 tys. zł, otrzymamy świadczenie równe 500 zł, a przy sumie ubezpieczenia 30 tys. zł kwotę 1500 zł”.
„Na rynku dostępne są ubezpieczenia grupowe z ochroną już od 1 dnia, jak na przykład NNW Grupowe Concordii Ubezpieczenia. Wystarczy więc, że przed wyjazdem rodzice lub organizator wyjazdu zdecydują się na dodatkowe ubezpieczenie grupowe, a dzieci zostaną zabezpieczone w podwójny sposób. W przypadku kontuzji dziecka podczas wyjazdu, rodzice nie będą więc musieli obawiać się o koszty transportu, rehabilitacji czy zakupu drogich, nierefundowanych leków – będą je mogli sfinansować z otrzymanego świadczenia”– dodaje Katarzyna Żok.
Przed wyjazdem należy wpoić naszym pociechom zasady na podstawie których będą bezpiecznie spędzać wolne od nauki dni. Warto również zaopatrzyć je w odblaski i telefony, a jeśli dziecko przyjmuje leki – koniecznie informujemy o tym wychowawców. Jeśli nasze dziecko jest alergikiem, źle znosi podróż lub przyjmuje na stałe jakieś leki –prześlijmy takie informacje opiekunowi, aby w razie nagłej potrzeby mógł sprawdzić, co może być powodem niedyspozycji dziecka.
www.concordiaubezpieczenia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…