W ramach ogólnopolskiego programu konsumenckiego, realizowanego przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej, Warta, jako jedyna firma ubezpieczeniowa w Polsce, otrzymała godło Konsumencki Lider Jakości 5-lecia 2011-2016.
Jednym z priorytetów Warty jest utrzymywanie najwyższej jakości obsługi i produktów. Chodzi tu m.in. o kompleksowy zakres ubezpieczenia, pomoc w przypadku kłopotów i profesjonalna likwidacja szkód. Właśnie za wysoki standard usług Warto została doceniona przez Redakcję Strefy Gospodarki.
Konsumencki Lider Jakości wyłania zwycięzcę, w oparciu o badania konsumenckie, najlepszych jakościowo marek i produktów dostępnych na polskim rynku. W ostatnich latach Warta cyklicznie otrzymywała wyróżnienie. Pytani respodenci co roku wskazywali Wartę jako ubezpieczyciela oferującego najwyższą jakość klientom. Właśnie dzięki temu Warta znalazła się w gronie firm nagrodzonych.
Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie powiedziała, że:
„Od wielu lat pracujemy nad zapewnianiem klientom oferty na najwyższym poziomie. Stale wprowadzamy innowacyjne rozwiązania na każdym poziomie naszej współpracy z klientami, w tym oferując ochronę w formule all risks dla klientów indywidualnych, czy pierwszą na polskim rynku aplikację do mobilnej likwidacji szkód. Otrzymane wyróżnienie jest potwierdzeniem, że klienci widzą i doceniają nasze starania”.
Źródło: www.prnews.pl, Warta
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…