W ramach ogólnopolskiego programu konsumenckiego, realizowanego przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej, Warta, jako jedyna firma ubezpieczeniowa w Polsce, otrzymała godło Konsumencki Lider Jakości 5-lecia 2011-2016.
Jednym z priorytetów Warty jest utrzymywanie najwyższej jakości obsługi i produktów. Chodzi tu m.in. o kompleksowy zakres ubezpieczenia, pomoc w przypadku kłopotów i profesjonalna likwidacja szkód. Właśnie za wysoki standard usług Warto została doceniona przez Redakcję Strefy Gospodarki.
Konsumencki Lider Jakości wyłania zwycięzcę, w oparciu o badania konsumenckie, najlepszych jakościowo marek i produktów dostępnych na polskim rynku. W ostatnich latach Warta cyklicznie otrzymywała wyróżnienie. Pytani respodenci co roku wskazywali Wartę jako ubezpieczyciela oferującego najwyższą jakość klientom. Właśnie dzięki temu Warta znalazła się w gronie firm nagrodzonych.
Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie powiedziała, że:
„Od wielu lat pracujemy nad zapewnianiem klientom oferty na najwyższym poziomie. Stale wprowadzamy innowacyjne rozwiązania na każdym poziomie naszej współpracy z klientami, w tym oferując ochronę w formule all risks dla klientów indywidualnych, czy pierwszą na polskim rynku aplikację do mobilnej likwidacji szkód. Otrzymane wyróżnienie jest potwierdzeniem, że klienci widzą i doceniają nasze starania”.
Źródło: www.prnews.pl, Warta
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…