Statystyki pokazują, że populacja ludzi cierpiących na demencję w Japonii stale się powiększa. Zdają sobie z tego sprawę ubezpieczyciele, którzy wzmacniają ofertę takich polis.
Szacuje się, że jedna na pięć osób powyżej 65 lat do roku 2025 będzie chorować na demencję. Ministerstwo Zdrowia, Pracy i Opieki Zdrowotnej informuje, że na demencję chorować może nawet 7 milionów ludzi.
Towarzystwa Ubezpieczeniowe w Japonii zdają sobie sprawę z rosnącej liczby ludzi chorujących na demencję i konkurują ze sobą oferowanymi produktami i usługami. Na początku października 2017, firma Sompo Japan Nipponkoa Himawari Life Insurance Inc. zapewnia ochronę osobom, u których zdiagnozowano wczesne objawy demencji. Jeśli u ubezpieczonego rozwinie się choroba, to możliwe jest otrzymanie świadczenia w wysokości do 2300 dolarów.
Takie ubezpieczenie sprzedaje również Tokio Marine & Nichido Fire Insurance Co. i zapewnia pokrycie kosztów związanych z transportem i innych kosztów związanych z poszukiwaniem zaginionych osób. Rzecznik ubezpieczyciela zaznacza, że najbardziej niepokojące dla rodzin chorych jest informacja o ich zniknięciu.
Ubezpieczenie kosztuje 1300 ¥ miesięcznie i pokrywa szkody do 100 milionów ¥, gdy osoba chora na demencję wejdzie na tory i opóźni ruch pociągów.
Firma Tayio Life Insurarance Co. uruchomiła sprzedaż polis w marcu 2016 roku. Ubezpieczony może otrzymać nawet świadczenie wynoszące 3 miliony ¥, gdy zdiagnozowano u niego demencję. Ogólnie sprzedano już ok. 380 tysięcy takich polis.
Źródło: www.japantimes.co.jp
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…