Już za niespełna miesiąc rozpoczną się Piłkarskie Mistrzostwa Świata Rosja 2018. Nawet kilkadziesiąt tysięcy Polaków uda się na wschód, by kibicować kadrze Nawałki. W poszukiwaniu piłkarskich emocji nie zapominaj o bezpieczeństwie. Sprawdź dlaczego warto posiadać ubezpieczenie dla kibica Rosja 2018.
Z okazji zbliżających się Mistrzostw Świata, Władimir Putin podpisał ustawę w myśl której kibice wybierający się do Rosji nie muszą wykupywać specjalnej wizy. Takim uprawnieniem do wjazdu będzie bilet na jeden z meczów mistrzostw oraz specjalna karta kibica. Oprócz tego każdy kibic będzie mógł również skorzystać z darmowej komunikacji miejskiej oraz pociągów jadących do miast gospodarzy MŚ.
Dlatego, że Europejska karta Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) nie działa na terenie Rosji. Oznacza to, że w większości przypadków za pomoc medyczną trzeba zapłacić z własnej kieszeni. Warto też mieć na uwadze, że rosyjska służba zdrowa często odbiega standardami od krajów UE.
O Cenę polisy spytaliśmy ekspertów SuperUbezpieczenia.pl, którzy obliczyli ile kosztuje polisa turystyczna obejmują tygodniowy wyjazd do Rosji. Oferta ubezpieczenia została stworzona dla:
· Mężczyzny, 20 lat
· Termin wyjazdu 9.06-16.06.2018
· Miejsce- Moskwa
· Cel- zwiedzanie i wizytą na jednym z meczów MŚ
· Zakres terytorialny- Świat bez USA, Kanady, Chin, Japonii
Sumy ubezpieczenia to:
· Pomoc medyczna i koszty leczenia oraz podróż assistance- 200 000 zł
· NNW- 30 000 zł
· Odpowiedzialność cywilna- 500 000 zł
· Bagaż- 5 000 zł
Z wyliczeń wynika, że dla powyższych sum ubezpieczenia i zakresu, ubezpieczenie dla kibica Rosja 2018 kosztuje tylko 35 zł. To niewielki koszt w porównaniu do innych wydatków związanych z organizacją takiego wyjazdu.
Piłkarskie Mistrzostwa Świata Rosja 2018 rozpoczynają się od 14 czerwca i trwać będą do 16 lipca. Warto przeżywać piłkarskie emocje wiedząc, że jest się pod dobrą ochroną. Zadbaj o kompleksowe ubezpieczenie turystyczne i ciesz się piłkarskim świętem.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…