Ubezpieczyciele zostali nagrodzeni prestiżową statuetką Effie. Nagroda jest przyznawana nie tylko za ciekawą kreację, ale także za dobrą konwersję sprzedażową kampanii marketingowej.
Kapituła konkursu uhonorowało ubezpieczyciela złotą statuetką Effie za kampanię reklamową „Młodzi Bogowie” adresowaną do młodych Polaków, którzy nie dostrzegają problemu przyszłych emerytur. Prudential zwyciężył w tegorocznej edycji Effie, pokonując wszystkich pozostałych ubezpieczycieli w kategorii „Ubezpieczenia i Inwestycje”.
Brązowe statuetki zdobył największy polski ubezpieczyciel – PZU, za platformę komunikacji pt. „Niestraszki” która skierowana jest nie tylko do dzieci, ale również do ich rodziców. Celem tej kampanii jest edukacja, oraz informacja o ubezpieczeniach Wyróżnienie zdobyła także firma Link4. za reklamę ubezpieczenia motoryzacyjnego pod hasłem „O to chodziło”. To pierwsze w historii tej firmy tak prestiżowe wyróżnienie.
Link4 od początku roku radykalnie zwiększył sprzedaż polis, zwłaszcza w internecie, co jest wynikiem ścisłej współpracy firmy z amerykańską wyszukiwarką Googla. Link4 dostało wyróżnienie po raz pierwszy.
W tegorocznej edycji Effie Awards zgłoszono blisko 200 projektów. To jeden z bardziej prestiżowych konkursów marketingowych na całym świecie. To rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Nie jest zatem nagrodą tylko za kreację, a uczestnicy konkursu muszą wykazać, że ich kampanie łączą kluczowe dla marketingu dyscypliny, takie jak: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę klienta.
Źródło: www.rp.pl
Już po raz kolejny Warta znalazła się na szczycie rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań „Rzeczpospolitej”. Ubezpieczyciel zajął pierwszą pozycję, w kategorii…
Wystartowała trzecia edycja kampanii promującej PZU, jako dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Ubezpieczyciel zaprasza do…
Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…
Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…