Aktualności

Kampania „Młodzi Bogowie” nagrodzona statuetką Effie

Ubezpieczyciele zostali nagrodzeni prestiżową statuetką Effie. Nagroda jest przyznawana nie tylko za ciekawą kreację, ale także za dobrą konwersję sprzedażową kampanii marketingowej.

 
Kapituła konkursu  uhonorowało ubezpieczyciela złotą statuetką Effie za kampanię reklamową „Młodzi Bogowie” adresowaną do młodych Polaków, którzy nie dostrzegają problemu przyszłych emerytur. Prudential zwyciężył w tegorocznej edycji Effie, pokonując wszystkich pozostałych ubezpieczycieli w kategorii „Ubezpieczenia i Inwestycje”.
 
Brązowe statuetki zdobył największy polski ubezpieczyciel – PZU, za platformę komunikacji pt. „Niestraszki” która skierowana jest nie tylko do dzieci, ale również do ich rodziców. Celem tej kampanii jest edukacja, oraz  informacja o ubezpieczeniach Wyróżnienie zdobyła także firma Link4.  za reklamę ubezpieczenia motoryzacyjnego pod hasłem „O to chodziło”. To pierwsze w historii tej firmy tak prestiżowe wyróżnienie.
 
Link4 od początku roku radykalnie zwiększył sprzedaż polis, zwłaszcza w internecie, co jest wynikiem ścisłej współpracy firmy z amerykańską wyszukiwarką Googla. Link4 dostało wyróżnienie po raz pierwszy.
 
W tegorocznej edycji Effie Awards zgłoszono blisko 200 projektów. To jeden z bardziej prestiżowych konkursów marketingowych na całym świecie. To rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Nie jest zatem nagrodą tylko za kreację, a uczestnicy konkursu muszą wykazać, że ich kampanie łączą kluczowe dla marketingu dyscypliny, takie jak: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę klienta.
 
Źródło: www.rp.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Mieszkanie ubezpieczone, ale czy na pewno? 

Wielu właścicieli mieszkań jest przekonanych, że polisa chroni ich w każdej sytuacji. Jednak ubezpieczenia standardowo…

1 dzień ago

PZU wdraża nowoczesny system wczesnego wykrywania cyberzagrożeń RIFFSEC 

PZU wprowadza nowoczesny system wczesnego wykrywania cyberzagrożeń, który monitoruje internet, deep web oraz darknet. Narzędzie…

1 dzień ago

UFG przypomina: jazda bez OC może kosztować fortunę

W czasie Wszystkich Świętych i weekendu z okazji Święta Niepodległości na drogach pojawi się więcej…

5 dni ago

Ubezpieczenie nagrobka – co warto wiedzieć? 

Nie każdy wie, że nagrobki można ubezpieczyć tak samo jak mieszkanie czy dom. Biuro Rzecznika…

5 dni ago

Generali zachęca przedsiębiorców do inwestowania w benefity zdrowotne 

Generali Polska rusza z nową kampanią promującą grupowe ubezpieczenie zdrowotne „Generali, z myślą o zdrowiu…

6 dni ago

Bonus dla odpowiedzialnych kierowców od InterRisk 

InterRisk rozpoczęło akcję „Bezpieczna Zima z AC w InterRisk”. Kierowcy, którzy wykupią pakiet Auto+ z…

6 dni ago