Aktualności

Kampania „Młodzi Bogowie” nagrodzona statuetką Effie

Ubezpieczyciele zostali nagrodzeni prestiżową statuetką Effie. Nagroda jest przyznawana nie tylko za ciekawą kreację, ale także za dobrą konwersję sprzedażową kampanii marketingowej.

 
Kapituła konkursu  uhonorowało ubezpieczyciela złotą statuetką Effie za kampanię reklamową „Młodzi Bogowie” adresowaną do młodych Polaków, którzy nie dostrzegają problemu przyszłych emerytur. Prudential zwyciężył w tegorocznej edycji Effie, pokonując wszystkich pozostałych ubezpieczycieli w kategorii „Ubezpieczenia i Inwestycje”.
 
Brązowe statuetki zdobył największy polski ubezpieczyciel – PZU, za platformę komunikacji pt. „Niestraszki” która skierowana jest nie tylko do dzieci, ale również do ich rodziców. Celem tej kampanii jest edukacja, oraz  informacja o ubezpieczeniach Wyróżnienie zdobyła także firma Link4.  za reklamę ubezpieczenia motoryzacyjnego pod hasłem „O to chodziło”. To pierwsze w historii tej firmy tak prestiżowe wyróżnienie.
 
Link4 od początku roku radykalnie zwiększył sprzedaż polis, zwłaszcza w internecie, co jest wynikiem ścisłej współpracy firmy z amerykańską wyszukiwarką Googla. Link4 dostało wyróżnienie po raz pierwszy.
 
W tegorocznej edycji Effie Awards zgłoszono blisko 200 projektów. To jeden z bardziej prestiżowych konkursów marketingowych na całym świecie. To rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Nie jest zatem nagrodą tylko za kreację, a uczestnicy konkursu muszą wykazać, że ich kampanie łączą kluczowe dla marketingu dyscypliny, takie jak: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę klienta.
 
Źródło: www.rp.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Dlaczego grupowe polisy nie tracą na znaczeniu? 

Okazuje się, że bez względu na koniunkturę na rynku pracy, grupowe ubezpieczenia pozostają jednym z…

16 godzin ago

Ubezpieczenie okularów dziecka – ochrona, która naprawdę się opłaca 

Okulary korekcyjne to dla wielu dzieci codzienność, a dla rodziców niemały wydatek. Niestety czasami wystarczy…

16 godzin ago

DallBogg z rekordową karą 

600 tysięcy złotych – tyle wynosi rekordowa kara, jaką Rzecznik Finansowy nałożył na DallBogg. Z…

2 dni ago

Colonnade – elastyczna ochrona ubezpieczeniowa dla każdego podróżnika 

Rosnąca popularność wyjazdów wymaga nowoczesnych rozwiązań w zakresie ubezpieczeń. Colonnade odpowiada na te potrzeby, oferując…

2 dni ago

Bezpieczeństwo w podróży – pomoc drogowa na wyciągnięcie ręki 

Podróż samochodem to nie tylko przyjemność, ale też ryzyko nieoczekiwanych problemów na drodze. W takich…

3 dni ago

Trasti z nowym kapitałem. Polski insurtech przyciąga międzynarodowych inwestorów 

Polski rynek ubezpieczeń cyfrowych zyskuje na znaczeniu. Trasti, insurtech działający głównie w Polsce, właśnie pozyskał…

3 dni ago