Ubezpieczyciele zostali nagrodzeni prestiżową statuetką Effie. Nagroda jest przyznawana nie tylko za ciekawą kreację, ale także za dobrą konwersję sprzedażową kampanii marketingowej.
Kapituła konkursu uhonorowało ubezpieczyciela złotą statuetką Effie za kampanię reklamową „Młodzi Bogowie” adresowaną do młodych Polaków, którzy nie dostrzegają problemu przyszłych emerytur. Prudential zwyciężył w tegorocznej edycji Effie, pokonując wszystkich pozostałych ubezpieczycieli w kategorii „Ubezpieczenia i Inwestycje”.
Brązowe statuetki zdobył największy polski ubezpieczyciel – PZU, za platformę komunikacji pt. „Niestraszki” która skierowana jest nie tylko do dzieci, ale również do ich rodziców. Celem tej kampanii jest edukacja, oraz informacja o ubezpieczeniach Wyróżnienie zdobyła także firma Link4. za reklamę ubezpieczenia motoryzacyjnego pod hasłem „O to chodziło”. To pierwsze w historii tej firmy tak prestiżowe wyróżnienie.
Link4 od początku roku radykalnie zwiększył sprzedaż polis, zwłaszcza w internecie, co jest wynikiem ścisłej współpracy firmy z amerykańską wyszukiwarką Googla. Link4 dostało wyróżnienie po raz pierwszy.
W tegorocznej edycji Effie Awards zgłoszono blisko 200 projektów. To jeden z bardziej prestiżowych konkursów marketingowych na całym świecie. To rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Nie jest zatem nagrodą tylko za kreację, a uczestnicy konkursu muszą wykazać, że ich kampanie łączą kluczowe dla marketingu dyscypliny, takie jak: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę klienta.
Źródło: www.rp.pl
Przed nami długi weekend majowy. Część z nas korzystając z tego okresu wybierze się za granicę własnym samochodem. Pamiętajmy jednak,…
Wyjazd do Wielkiej Brytanii to dobry pomysł zarówno na dłuższy, jak i krótszy urlop. Jednak przed podróżą powinniśmy zadbać przede…
W 2023 roku doszło w Polsce do 174 wypadków po najechaniu na zwierzęta, zginęło w nich 8 osób, a 202 zostały…
Marzysz o nowym Audi, ale martwisz się formalnościami związanymi z zakupem? Niepotrzebnie! Salon Audi wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, oferując…
Wiedziałeś, że wartość samochodu spada od razu po opuszczeniu salonu? W obliczu tego nieuchronnego faktu, właściciele pojazdów stają przed wyzwaniem…
Zadbanie o ubezpieczenie samochodu ciężarowego to obowiązek każdego właściciela takiego pojazdu. To również wyraz troski o bezpieczeństwo własne, pracowników oraz…