Categories: Aktualności

Kampania reklamowa Avivy – teraz samochody, mieszkania i domy

Aviva kontynuuje kampanię reklamową Jesteśmy przy Tobie – w lutym i marcu koncentruje się na ubezpieczeniach samochodów, a także domów i mieszkań. Trwają też działania promujące ubezpieczenia na zdrowie i życie.

– Chcemy zwiększyć świadomość naszej kompleksowej oferty, obejmującej również ubezpieczenia komunikacyjne i mieszkaniowe. Tematem kampanii pozostaje znaczenie poczucia bezpieczeństwa, ale teraz w kontekście posiadania auta oraz nieprzewidzianych zdarzeń w naszych domach – mówi Katarzyna Laurenza (Bem) z zarządu Avivy.

Kampania telewizyjna rusza 8 lutego w głównych stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat) oraz w kanałach tematycznych. Jest oparta na spotach, które w lekki i zabawny sposób odwołują się do sytuacji, które mogą przydarzyć się każdemu i jednocześnie nawiązują do potrzeby ochrony, jaką daje ubezpieczenie.

Ponadto kampania będzie prowadzona w radiu, gdzie pojawią się reklamy promujące ubezpieczenia na życie oraz polisy komunikacyjne.

W lutym kampania obejmuje też ponad 650 nośników outdoorowych (billboardy i plakaty typu CityLight) z reklamą ubezpieczeń na życie, komunikacyjnych i mieszkaniowych. Outdoor pojawi się w 8 największych aglomeracjach: w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Krakowie, na Górnym Śląsku i w Trójmieście.

W lutym i marcu Aviva prowadzi też szeroką kampanią online promującą ubezpieczenia samochodów i mieszkań. Akcja obejmie m. in. spoty w VoD i na YouTube a także działania performance oraz social media. Strategię i kreację przygotowała agencja 2012. Planowanie i zakup mediów: Spark Foundry. Produkcja spotów: Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Torbjörn Martin, został nakręcony w Polsce.

Postprodukcja: Rio de Post

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

23 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

23 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago