MetLife rozpoczął kampanię rekrutacyjną we współpracy z serwisem mamopracuj.pl. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku firmy jako pracodawcy wśród kobiet i pozyskanie w ten sposób kandydatek do pracy w charakterze doradców ubezpieczeniowych.
Badania GUS niezmiennie pokazują, że kobiety są mniej
aktywne na rynku pracy od mężczyzn. Pod koniec 2017 r. spośród wszystkich
kobiet 45,2% pracowało zawodowo, a wśród mężczyzn było to 62,2%. Według danych
GUS najczęstszą przyczyną bierności zawodowej kobiet są obowiązki rodzinne (raport
GUS, Kobiety i mężczyźni na rynku pracy, 2018).
Chcielibyśmy zainteresować naszą ofertą kobiety, przede wszystkim mamy wychowujące dzieci, poszukujące ciekawej i ambitnej pracy, która pomoże im połączyć rolę rodzica z rolą pracownika. Praca doradcy ubezpieczeniowego to idealna propozycja dla osób, którym zależy na elastycznym i nienormowanym czasie pracy i zarobkach zależnych wyłącznie od własnego zaangażowania – wyjaśnia Magdalena Brzozowska-Tomczyk, dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego w MetLife. – Doradca, agent ubezpieczeniowy, to wolny zawód, w którym pracuje się na własny rachunek i samemu decyduje o tym, co się robi danego dnia i ile godzin poświęca na pracę. To także świetny pomysł, na dodatkowe zajęcie, bo poświęcając stosunkowo niewiele czasu, można znacząco podnieść swoje comiesięczne zarobki i mieć komfort decydowania o swojej aktywności. Dużym udogodnieniem jest również wsparcie
i zaplecze, jakie zapewnia MetLife swoim doradcom, w postaci materiałów i szkoleń oraz możliwości rozwoju.
Kampania rekrutacyjna potrwa do 20 kwietnia 2020 r.
Działania wizerunkowe obejmują publikację ogłoszeń rekrutacyjnych, wywiadów z
doradcami ubezpieczeniowymi MetLife, mailingów z aktualnymi ofertami pracy oraz
szkolenie on-line, a także zaangażowanie w social mediach mamopracuj.pl i
MetLife (FB, LinkedIn, Instagram i Twitter).
Od ponad 8 lat wspieramy kobiety w poszukiwaniu pracy, która pozwala na połączenie dwóch ważnych dla kobiet ról: macierzyństwa i pracy zawodowej. Prezentujemy rożne rozwiązania
i modele pracy, które dopasowują się do potrzeb kobiet i ich rodzin. Właśnie taką ciekawą opcją, jest współpraca z firmą MetLife zapewniająca pełną elastyczność, gdzie mama sama może decydować, ile pracuje i kiedy. Autentyczne historie mam, które cieszą się taką niezależnością, są tego najlepszym przykładem. A w trakcie przygotowywanego webinaru będzie szansa na bliższe poznanie tajników pracy w ubezpieczeniach – mówi Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, współzałożycielka Fundacji i portalu mamopracuj.pl.
Portal mamopracuj.pl powstał, by pomóc kobietom w powrocie do pracy po urodzeniu dziecka. Serwis skupia ponad 150 tys. aktywnych użytkowniczek miesięcznie, które poszukują nowych możliwości rozwoju i zatrudnienia. Znaleźć w nim można zarówno oferty pracy, jak i porady na temat zakładania działalności gospodarczej, organizacji czasu czy pisania CV.
Źródło: MetLife
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…