Firma Europ Assistance Polska podsumowując tegoroczne wakacje pod względem wakacyjnych interwencji assistance zaznacza, że najwięcej zgłoszeń dotyczyło assistance samochodowego (65%).
Zgłoszenia dotyczące pomocy medycznej stanowiły 11% wszystkich zdarzeń. Pod względem terytorialnym – najwięcej zgłoszeń było w naszym kraju – tu pomocy potrzebowało 79% ubezpieczonych. Joanna Nadzikiewicz, Dyrektor Handlowy Europ Assistance Polska dodaje:
„ Świadomość ubezpieczeniowa Polaków powoli, ale systematycznie rośnie. Z roku na rok obserwujemy większe zainteresowanie polisami ubezpieczenia turystycznego, przybywa tez osób korzystających ze świadczeń. Według badania Europ Assistance Polska, ponad 60% Polaków deklaruje zakup ubezpieczenia podróżnego, zaś 7% posiada takie ubezpieczenie w ramach innych ofert (np. karty kredytowej w banku). W tegorocznym sezonie zauważyliśmy spadek liczby spraw z zagranicy. Niewątpliwie jest to efekt tego, że większość Polaków spędziła wakacje w kraju”.
Jeśli chodzi o pomoc medyczną – stanowiącą 11% wszystkich zgłoszeń – najczęściej organizowano usługi medyczne, oraz zwracano kosztu leczenia. Konsultacji medycznej potrzebowało 8% klientów, zaś 6% wymagało leczenia ambulatoryjnego.
Źródło: prnews.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…