Categories: Aktualności

Kierowcy kłamią ubezpieczycieli

Puls Biznesu informuje, że co czwarty właściciel samochodów oszukuje Towarzystwo Ubezpieczeniowe podając nieprawdziwe informacje. W całym procederze biorą tez udział nieuczciwi agenci ubezpieczeniowi, którzy zachęcają do zmiany ubezpieczyciela.

 
Podwyżki
 
Od początku roku kierowcy muszą przygotować się na to, że ceny polis komunikacyjnych poszybowały ostro w górę. By znaleźć najlepszą ofertę najlepiej jest porównywać oferty we wszystkich Towarzystwach Ubezpieczeniowych. Niektórzy nieuczciwi agenci namawiają klientów, by nie zawsze podawali prawdziwe informacje w ankietach od ubezpieczycieli.
 
Jak oszukuje się na cenie składki?
 
Mijanie się z prawdą dotyczy przeważnie szczegółów. Nieprawdziwe informację dotyczą najczęściej:
 

  • Deklaracji parkowania we własnym garażu
  • Deklaracja bezszkodowego przebiegu ubezpieczenia
  • Zatajanie zakupu samochodu za granicę
  • Ubezpieczania samochodu służbowego jako prywatnego

 
System sprawdza oszustów
 
Wprowadzony w ostatnim czasie informatyczny system kontroli kierowców pozwala wychwycić nawet 99% oszustw. Co jednak z agentem, który namawia do kłamstw? Najczęściej nieuczciwy agent jest pozbawiany prowizji i może być zobowiązany do pokrycia strat. Okazuje się jednak, że najczęściej starty będzie musiał pokryć sam kierowca.
 
Źródło: www.moto.onet.pl, www.tvp.info.pl, Puls Biznesu

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

11 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

11 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

14 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago