Kolejny ubezpieczyciel dołączył do grona zakładów w którym klienci mogą płacić w ratach. Rozwiązanie wprowadzone przez TU Compensa, Inbank i Benefię nie jest całkowitą nowością na polskim rynku. Niektóre zakłady ubezpieczeń bowiem oferują od niedawna podobne formy finansowania składki ubezpieczeniowej.
Tym , co odróżnia jego propozycję od podobnych ofert konkurentów jest to, że dzięki współpracy hiPRO, Inbank i Benefii klient ma możliwość nabycia produktu ochronnego z poziomu aplikacji mobilnej. Michał Gomowski, prezes Benefii Ubezpieczenia wyjaśnia: „Klienci, przenosząc doświadczenia z innych branż, oczekują, że podobnie jak w przypadku zakupu typowych towarów czy usług, również w ubezpieczeniach płatność ratalna za usługę będzie prosta i szybka, a przy tym będzie odbywała się w trakcie procesu zakupowego i nie wymagała dodatkowych aktywności od klienta. Dzięki współpracy z Inbankiem od teraz jest to możliwe dla użytkowników aplikacji Benefia24”.
Umożliwienie użytkownikom Benefia24 sfinansowania składki w wysokości do 6 tys. zł., w polisie komunikacyjnej Compensy w formie 12 rat podobnych do miesięcznego abonamentu było możliwe dzięki dostosowaniu procesu kredytowego Inbank. Rozwiązanie od strony technologicznej wspiera polski fintech hiPRO, dostarczający zunifikowane narzędzie łączące procesy bankowe i płatnicze w czasie rzeczywistym.
Jak działa proces zakupu?
Osoba zainteresowana kupnem polisy podaje poprzez zeskanowanie w aplikacji Benefia24 kodu AZTEC z dowodu rejestracyjnego samochodu. W wyniku skanowania klient ma natychmiast podane kilka indywidualnych wariantów ubezpieczenia, od podstawowych po rozszerzone wraz z ceną już podana w płatności ratalnej. Po wyplenieniu wniosku ratalnego klient w kilka sekund otrzymuje decyzję banku. Jeśli ta jest pozytywna można sfinalizować zakup.
Rozwiązanie wprowadzone przez Compensę, Inbank i Benefię nie jest całkowitą nowością na polskim rynku, gdyż niektóre towarzystwa i banki oferują od niedawna podobne formy finansowania składki ubezpieczeniowej. Najnowszą propozycję wyróżnia jednak to, że jest dostępna z poziomu aplikacji mobilnej.
www.compensa.pl www.gu.com.pl
Po pożarze budynku mieszkalnego w Ząbkach Generali Polska szybko uruchomiło specjalne procedury pomocy dla swoich…
Tegoroczne edycje programów Akcelerator Wiedzy Brokera i Akcelerator Wiedzy Agenta zakończyły się spektakularnym sukcesem frekwencyjnym.…
Po lipcowym pożarze, który objął blok mieszkalny w Ząbkach, PZU uruchomiło natychmiastowe działania pomocowe dla…
Compensa uruchamia nową usługę – Alerty Pogodowe. Za pomocą powiadomień SMS ubezpieczyciel ostrzega klientów przed…
Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…
Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…