Kolejny ubezpieczyciel dołączył do grona zakładów w którym klienci mogą płacić w ratach. Rozwiązanie wprowadzone przez TU Compensa, Inbank i Benefię nie jest całkowitą nowością na polskim rynku. Niektóre zakłady ubezpieczeń bowiem oferują od niedawna podobne formy finansowania składki ubezpieczeniowej.
Tym , co odróżnia jego propozycję od podobnych ofert konkurentów jest to, że dzięki współpracy hiPRO, Inbank i Benefii klient ma możliwość nabycia produktu ochronnego z poziomu aplikacji mobilnej. Michał Gomowski, prezes Benefii Ubezpieczenia wyjaśnia: „Klienci, przenosząc doświadczenia z innych branż, oczekują, że podobnie jak w przypadku zakupu typowych towarów czy usług, również w ubezpieczeniach płatność ratalna za usługę będzie prosta i szybka, a przy tym będzie odbywała się w trakcie procesu zakupowego i nie wymagała dodatkowych aktywności od klienta. Dzięki współpracy z Inbankiem od teraz jest to możliwe dla użytkowników aplikacji Benefia24”.
Umożliwienie użytkownikom Benefia24 sfinansowania składki w wysokości do 6 tys. zł., w polisie komunikacyjnej Compensy w formie 12 rat podobnych do miesięcznego abonamentu było możliwe dzięki dostosowaniu procesu kredytowego Inbank. Rozwiązanie od strony technologicznej wspiera polski fintech hiPRO, dostarczający zunifikowane narzędzie łączące procesy bankowe i płatnicze w czasie rzeczywistym.
Jak działa proces zakupu?
Osoba zainteresowana kupnem polisy podaje poprzez zeskanowanie w aplikacji Benefia24 kodu AZTEC z dowodu rejestracyjnego samochodu. W wyniku skanowania klient ma natychmiast podane kilka indywidualnych wariantów ubezpieczenia, od podstawowych po rozszerzone wraz z ceną już podana w płatności ratalnej. Po wyplenieniu wniosku ratalnego klient w kilka sekund otrzymuje decyzję banku. Jeśli ta jest pozytywna można sfinalizować zakup.
Rozwiązanie wprowadzone przez Compensę, Inbank i Benefię nie jest całkowitą nowością na polskim rynku, gdyż niektóre towarzystwa i banki oferują od niedawna podobne formy finansowania składki ubezpieczeniowej. Najnowszą propozycję wyróżnia jednak to, że jest dostępna z poziomu aplikacji mobilnej.
www.compensa.pl www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…