Categories: Aktualności

Klienci Compensy zapłacą za polisę w ratach

Kolejny ubezpieczyciel dołączył do grona zakładów w którym klienci mogą płacić w ratach. Rozwiązanie wprowadzone przez TU Compensa, Inbank i Benefię nie jest całkowitą nowością na polskim rynku. Niektóre zakłady ubezpieczeń bowiem oferują od niedawna podobne formy finansowania składki ubezpieczeniowej.

 

Co odróżnia ofertę TU Compensa od innych propozycji?

 
Tym , co odróżnia jego propozycję od podobnych ofert konkurentów jest to, że dzięki współpracy hiPRO, Inbank i Benefii klient ma możliwość nabycia produktu ochronnego z poziomu aplikacji mobilnej. Michał Gomowski, prezes Benefii Ubezpieczenia wyjaśnia: „Klienci, przenosząc doświadczenia z innych branż, oczekują, że podobnie jak w przypadku zakupu typowych towarów czy usług, również w ubezpieczeniach płatność ratalna za usługę będzie prosta i szybka, a przy tym będzie odbywała się w trakcie procesu zakupowego i nie wymagała dodatkowych aktywności od klienta. Dzięki współpracy z Inbankiem od teraz jest to możliwe dla użytkowników aplikacji Benefia24”.
Umożliwienie użytkownikom Benefia24 sfinansowania składki w wysokości do 6 tys. zł., w polisie komunikacyjnej Compensy w formie 12 rat podobnych do miesięcznego abonamentu było możliwe dzięki dostosowaniu procesu kredytowego Inbank. Rozwiązanie od strony technologicznej wspiera polski fintech hiPRO, dostarczający zunifikowane narzędzie łączące procesy bankowe i płatnicze w czasie rzeczywistym.

 
Jak działa proces zakupu?
 
Osoba zainteresowana kupnem polisy podaje poprzez zeskanowanie w aplikacji Benefia24 kodu AZTEC z dowodu rejestracyjnego samochodu. W wyniku skanowania klient ma natychmiast podane kilka indywidualnych wariantów ubezpieczenia, od podstawowych po rozszerzone wraz z ceną już podana w płatności ratalnej. Po wyplenieniu wniosku ratalnego klient w kilka sekund otrzymuje decyzję banku. Jeśli ta jest pozytywna można sfinalizować zakup.
 

TU Compensa nie jest pierwszym zakładem ubezpieczeń wprowadzającym system płatności ratalnej

Rozwiązanie wprowadzone przez Compensę, Inbank i Benefię nie jest całkowitą nowością na polskim rynku, gdyż niektóre towarzystwa i banki oferują od niedawna podobne formy finansowania składki ubezpieczeniowej. Najnowszą propozycję wyróżnia jednak to, że jest dostępna z poziomu aplikacji mobilnej.
 
www.compensa.pl www.gu.com.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

3 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

3 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

3 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

3 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

3 dni ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

3 dni ago