Duński ubezpieczyciel Gefion, który słynie z zaniżania składek za OC dla właścicieli zarejestrowanych pojazdów mechanicznych, ma coraz gorszą opinie wśród swoich klientów. W sieci wrze. Na forach internetowych klienci łączą siły w walce o uzyskanie odszkodowań.
Gefion, w zeszłym roku uzyskał niemal 90 mln zł przypisu i zdobył ok. 200 tysięcy klientów. Ci jednak coraz częściej zgłaszają swoje uwagi dotyczące obsługi interesantów – twierdzi „Rzeczpospolita” (26.03.18). Jak pisze jeden z nich na portalu www.wykop.pl: „Nikt nie jest w stanie mi pomóc. Dodzwonienie się do tej firmy graniczy z cudem. Czas oczekiwania na połączenie wynosi minimum 2-3 godziny(…).Dodam, że nigdy żaden pracownik nie skontaktował się ze mną w żaden sposób. Kontakt z tą firmą jest prawie niemożliwy. Gdybym nie tracił kilku godzin z dnia na czekanie na połączenie z konsultantem, nikt od nich nigdy by się nie zainteresował likwidacją tej szkody, mają wszystko totalnie gdzieś…”
Osoby, które miały kolizję z właścicielami samochodów ubezpieczonych w Gefionie nie mogą odzyskać należnych im pieniędzy. Dlatego część z nich łączy swoje siły w sieci, by razem dochodzić swoich praw.
Jak podkreśla „Rz” – problemy z Gefionem dostrzegają również sprzedawcy polis duńskiego ubezpieczyciela: „Przywiązujemy dużą wagę do zażaleń i skarg klientów oraz agentów na proces likwidacji”. Gazeta pisze, że w sieci pojawia się coraz więcej sygnałów o problemach z duńskim ubezpieczycielem. W mediach społecznościowych osoby poszkodowane łączą swoje siły na rzecz wspólnych działań.
„Rz” jest zdania, że działania firmy, która w żaden sposób nie ustosunkowała się do zarzutów mogą przyczynić się do powstania nowej wojny cenowej. W chwili obecnej jednak, zakłady ubezpieczeń deklarują, że nie obniżą cen. Na to ma także wpływ brak pewności odnośnie rozstrzygnięcia Sądu Najwyższego w kwestii zadośćuczynień dla osób bliskich w stanach wegetatywnych.
Źródło: www.wykop.pl www.rp.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…