Duński ubezpieczyciel Gefion, który słynie z zaniżania składek za OC dla właścicieli zarejestrowanych pojazdów mechanicznych, ma coraz gorszą opinie wśród swoich klientów. W sieci wrze. Na forach internetowych klienci łączą siły w walce o uzyskanie odszkodowań.
Gefion, w zeszłym roku uzyskał niemal 90 mln zł przypisu i zdobył ok. 200 tysięcy klientów. Ci jednak coraz częściej zgłaszają swoje uwagi dotyczące obsługi interesantów – twierdzi „Rzeczpospolita” (26.03.18). Jak pisze jeden z nich na portalu www.wykop.pl: „Nikt nie jest w stanie mi pomóc. Dodzwonienie się do tej firmy graniczy z cudem. Czas oczekiwania na połączenie wynosi minimum 2-3 godziny(…).Dodam, że nigdy żaden pracownik nie skontaktował się ze mną w żaden sposób. Kontakt z tą firmą jest prawie niemożliwy. Gdybym nie tracił kilku godzin z dnia na czekanie na połączenie z konsultantem, nikt od nich nigdy by się nie zainteresował likwidacją tej szkody, mają wszystko totalnie gdzieś…”
Osoby, które miały kolizję z właścicielami samochodów ubezpieczonych w Gefionie nie mogą odzyskać należnych im pieniędzy. Dlatego część z nich łączy swoje siły w sieci, by razem dochodzić swoich praw.
Jak podkreśla „Rz” – problemy z Gefionem dostrzegają również sprzedawcy polis duńskiego ubezpieczyciela: „Przywiązujemy dużą wagę do zażaleń i skarg klientów oraz agentów na proces likwidacji”. Gazeta pisze, że w sieci pojawia się coraz więcej sygnałów o problemach z duńskim ubezpieczycielem. W mediach społecznościowych osoby poszkodowane łączą swoje siły na rzecz wspólnych działań.
„Rz” jest zdania, że działania firmy, która w żaden sposób nie ustosunkowała się do zarzutów mogą przyczynić się do powstania nowej wojny cenowej. W chwili obecnej jednak, zakłady ubezpieczeń deklarują, że nie obniżą cen. Na to ma także wpływ brak pewności odnośnie rozstrzygnięcia Sądu Najwyższego w kwestii zadośćuczynień dla osób bliskich w stanach wegetatywnych.
Źródło: www.wykop.pl www.rp.pl
Dzieci i młodzież do 16. roku życia mają obowiązkowo jeździć w kaskach – i to…
Niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą pokrzyżować nawet najlepiej zaplanowane wakacje. Jednak nie każdy wie, że dzięki…
Coraz więcej Polaków wyrusza na wakacyjne trasy motocyklem. Jednak zanim wsiądziemy na dwa kółka i…
PKO Ubezpieczenia w swoim pierwszym raporcie społecznym pokazuje, jak kobiety w Polsce oceniają swój dobrostan.…
Wyniki badania Holiday Barometer 2025 pokazują, że po latach niepewności związanej z pandemią Polacy i…
Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown nawiązały współpracę, by nieść radość i wsparcie emocjonalne dzieciom przebywającym…