Duński ubezpieczyciel Gefion, który słynie z zaniżania składek za OC dla właścicieli zarejestrowanych pojazdów mechanicznych, ma coraz gorszą opinie wśród swoich klientów. W sieci wrze. Na forach internetowych klienci łączą siły w walce o uzyskanie odszkodowań.
Gefion, w zeszłym roku uzyskał niemal 90 mln zł przypisu i zdobył ok. 200 tysięcy klientów. Ci jednak coraz częściej zgłaszają swoje uwagi dotyczące obsługi interesantów – twierdzi „Rzeczpospolita” (26.03.18). Jak pisze jeden z nich na portalu www.wykop.pl: „Nikt nie jest w stanie mi pomóc. Dodzwonienie się do tej firmy graniczy z cudem. Czas oczekiwania na połączenie wynosi minimum 2-3 godziny(…).Dodam, że nigdy żaden pracownik nie skontaktował się ze mną w żaden sposób. Kontakt z tą firmą jest prawie niemożliwy. Gdybym nie tracił kilku godzin z dnia na czekanie na połączenie z konsultantem, nikt od nich nigdy by się nie zainteresował likwidacją tej szkody, mają wszystko totalnie gdzieś…”
Osoby, które miały kolizję z właścicielami samochodów ubezpieczonych w Gefionie nie mogą odzyskać należnych im pieniędzy. Dlatego część z nich łączy swoje siły w sieci, by razem dochodzić swoich praw.
Jak podkreśla „Rz” – problemy z Gefionem dostrzegają również sprzedawcy polis duńskiego ubezpieczyciela: „Przywiązujemy dużą wagę do zażaleń i skarg klientów oraz agentów na proces likwidacji”. Gazeta pisze, że w sieci pojawia się coraz więcej sygnałów o problemach z duńskim ubezpieczycielem. W mediach społecznościowych osoby poszkodowane łączą swoje siły na rzecz wspólnych działań.
„Rz” jest zdania, że działania firmy, która w żaden sposób nie ustosunkowała się do zarzutów mogą przyczynić się do powstania nowej wojny cenowej. W chwili obecnej jednak, zakłady ubezpieczeń deklarują, że nie obniżą cen. Na to ma także wpływ brak pewności odnośnie rozstrzygnięcia Sądu Najwyższego w kwestii zadośćuczynień dla osób bliskich w stanach wegetatywnych.
Źródło: www.wykop.pl www.rp.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…