Duński ubezpieczyciel Gefion, który słynie z zaniżania składek za OC dla właścicieli zarejestrowanych pojazdów mechanicznych, ma coraz gorszą opinie wśród swoich klientów. W sieci wrze. Na forach internetowych klienci łączą siły w walce o uzyskanie odszkodowań.
Gefion, w zeszłym roku uzyskał niemal 90 mln zł przypisu i zdobył ok. 200 tysięcy klientów. Ci jednak coraz częściej zgłaszają swoje uwagi dotyczące obsługi interesantów – twierdzi „Rzeczpospolita” (26.03.18). Jak pisze jeden z nich na portalu www.wykop.pl: „Nikt nie jest w stanie mi pomóc. Dodzwonienie się do tej firmy graniczy z cudem. Czas oczekiwania na połączenie wynosi minimum 2-3 godziny(…).Dodam, że nigdy żaden pracownik nie skontaktował się ze mną w żaden sposób. Kontakt z tą firmą jest prawie niemożliwy. Gdybym nie tracił kilku godzin z dnia na czekanie na połączenie z konsultantem, nikt od nich nigdy by się nie zainteresował likwidacją tej szkody, mają wszystko totalnie gdzieś…”
Osoby, które miały kolizję z właścicielami samochodów ubezpieczonych w Gefionie nie mogą odzyskać należnych im pieniędzy. Dlatego część z nich łączy swoje siły w sieci, by razem dochodzić swoich praw.
Jak podkreśla „Rz” – problemy z Gefionem dostrzegają również sprzedawcy polis duńskiego ubezpieczyciela: „Przywiązujemy dużą wagę do zażaleń i skarg klientów oraz agentów na proces likwidacji”. Gazeta pisze, że w sieci pojawia się coraz więcej sygnałów o problemach z duńskim ubezpieczycielem. W mediach społecznościowych osoby poszkodowane łączą swoje siły na rzecz wspólnych działań.
„Rz” jest zdania, że działania firmy, która w żaden sposób nie ustosunkowała się do zarzutów mogą przyczynić się do powstania nowej wojny cenowej. W chwili obecnej jednak, zakłady ubezpieczeń deklarują, że nie obniżą cen. Na to ma także wpływ brak pewności odnośnie rozstrzygnięcia Sądu Najwyższego w kwestii zadośćuczynień dla osób bliskich w stanach wegetatywnych.
Źródło: www.wykop.pl www.rp.pl
Europ Assistance Polska w oparciu o swoje statystyki podsumowało majówkę. Wiele osób zdecydowało się spędzić ten czas w Polsce, a…
7 maja, koło Namysłowa, odbyło się wspólne szacowanie szkód, jedno z wielu jakie obecnie są prowadzone przez VH Polska na…
PZU wprowadza nowe narzędzie online do zawierania umów ubezpieczenia mienia w transporcie Cargo. Platforma, która dedykowana jest dla klientów korporacyjnych…
Najnowsze sprawozdanie, które zostało opracowane przez Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Co ciekawe, wynik ten został…
Branża assistance działa w wielu obszarach, oferując nam pomoc w przypadku zepsucia się auta, awarii w domu, problemów w podróży…
Tatrzańskie szlaki to idealne miejsce do aktywnego wypoczynku z całą rodziną. Jednak do takiej wyprawy musimy się dobrze przygotować, w…