Aktualności

Klienci Generali otrzymają specjalne rabaty

Generali wprowadziło program rabatowy, który zapewnia swoim  klientom zniżki na produkty i usługi. Program rabatowy jest skierowany do klientów, którzy posiadają aktywną polisę mieszkaniową lub komunikacyjną w Generali.

 

Rabaty powiązane są z rodzajem posiadanego przez nich ubezpieczenia

 
Program rabatowy jest skierowany do klientów, którzy posiadają aktywną polisę mieszkaniową lub komunikacyjną Generali. Klienci będą mogli skorzystać ze zniżek produktów związanych np. z wyposażeniem kuchennym, lub na usługi oferowane przez partnerów ubezpieczyciela.
 

Dla posiadaczy polis komunikacyjnych

 
Posiadaczom OC lub AC ubezpieczyciel udostępnia 10% zniżki na wymianę opon, części samochodowych czy naprawę auta w warsztacie rekomendowanym przez partnera.
 

Dla tych co kupili ubezpieczenie mieszkania lub domu

 
Osoby posiadające polisę mieszkaniową  mogą liczyć na rabaty do 20% na zakup wyposażenia kuchennego, np. porcelany, garnków oraz innych produktów renomowanych marek partnerskich.
 

Jak odebrać kupony rabatowe?

 
Należy wejść na stronę www.generali.pl/web/kontakt/programrabatowy, podać numer polisy i datę jej rozpoczęcia, a następnie pobrać kod.
 

Generali: „To kolejny krok w stronę naszych Klientów”

 
„Program rabatowy powstał z myślą o naszych klientach. Przeanalizowaliśmy rynek i doszliśmy do wniosku, że w ubezpieczeniach brakuje działań, dzięki którym będą się oni czuli wyjątkowo. Z klientem kontaktujemy się w momencie zakupienia polisy, a w najgorszym razie również w trakcie likwidacji szkody. Warto to zmienić i zaoferować mu więcej. Nasz program jest kolejnym krokiem ku wdrażaniu rozwiązań klientocentrycznych w naszej firmie” – powiedział Adam Malinowski, członek zarządu Generali TU.
 

Zwiększenie atrakcyjności ofert i budowanie pozytywnych doświadczeń klientów

 
„Wierzę, że dzięki programowi rabatowemu nasi klienci poczują się docenieni i chętniej zostaną z nami na dłużej. Agenci natomiast będą mogli jeszcze skuteczniej zdobywać nowych klientów” – dodał Adam Malinowski.
 

Do programu dołączą wkrótce niebawem Klienci posiadający inne produkty niż te obecnie wymagane

 
Program ma charakter długoterminowy i docelowo obejmie również klientów tego ubezpieczyciela, którzy posiadają pozostałe produkty ubezpieczeniowe oraz zostanie rozszerzony na markę Proama. Do programu rabatowego będą dołączani kolejni partnerzy.
 
Źródło: www.generali.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

UNIQA z certyfikatem Diversity IN Check 

UNIQA dołączyła do elitarnego grona firm w Polsce, które w sposób najbardziej zaawansowany zarządzają różnorodnością…

2 godziny ago

PZU i Bank Pekao łączą siły 

PZU i Bank Pekao ogłosiły ambitny plan stworzenia jednej z największych instytucji finansowych w Europie. Połączenie…

2 godziny ago

TUW PZUW z historycznym awansem w prestiżowym rankingu ICMIF Global 500 

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych PZUW osiągnęło rekordowy awans w rankingu Global 500 publikowanym przez ICMIF. W…

1 dzień ago

Bezpieczne maszyny i wyjątkowy prezent – nowa promocja od AGRO Ubezpieczenia 

Śmiało można założyć, że bezpieczny sprzęt to bezpieczne gospodarstwo. Właśnie teraz AGRO Ubezpieczenia startują z…

1 dzień ago

PZU wprowadza fundusz inPZU Złoto 

PZU poszerza swoją ofertę funduszy indeksowych o kolejną pozycję – inPZU Złoto. Nowa propozycja to…

4 dni ago

Mniej szkód, ale wyższe wypłaty – dane UFG za I kwartał 2025 roku 

Z danych UFG za pierwszy kwartał 2025 roku wynika, że rynek ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce…

4 dni ago