Aktualności

Klienci Generali otrzymają specjalne rabaty

Generali wprowadziło program rabatowy, który zapewnia swoim  klientom zniżki na produkty i usługi. Program rabatowy jest skierowany do klientów, którzy posiadają aktywną polisę mieszkaniową lub komunikacyjną w Generali.

 

Rabaty powiązane są z rodzajem posiadanego przez nich ubezpieczenia

 
Program rabatowy jest skierowany do klientów, którzy posiadają aktywną polisę mieszkaniową lub komunikacyjną Generali. Klienci będą mogli skorzystać ze zniżek produktów związanych np. z wyposażeniem kuchennym, lub na usługi oferowane przez partnerów ubezpieczyciela.
 

Dla posiadaczy polis komunikacyjnych

 
Posiadaczom OC lub AC ubezpieczyciel udostępnia 10% zniżki na wymianę opon, części samochodowych czy naprawę auta w warsztacie rekomendowanym przez partnera.
 

Dla tych co kupili ubezpieczenie mieszkania lub domu

 
Osoby posiadające polisę mieszkaniową  mogą liczyć na rabaty do 20% na zakup wyposażenia kuchennego, np. porcelany, garnków oraz innych produktów renomowanych marek partnerskich.
 

Jak odebrać kupony rabatowe?

 
Należy wejść na stronę www.generali.pl/web/kontakt/programrabatowy, podać numer polisy i datę jej rozpoczęcia, a następnie pobrać kod.
 

Generali: „To kolejny krok w stronę naszych Klientów”

 
„Program rabatowy powstał z myślą o naszych klientach. Przeanalizowaliśmy rynek i doszliśmy do wniosku, że w ubezpieczeniach brakuje działań, dzięki którym będą się oni czuli wyjątkowo. Z klientem kontaktujemy się w momencie zakupienia polisy, a w najgorszym razie również w trakcie likwidacji szkody. Warto to zmienić i zaoferować mu więcej. Nasz program jest kolejnym krokiem ku wdrażaniu rozwiązań klientocentrycznych w naszej firmie” – powiedział Adam Malinowski, członek zarządu Generali TU.
 

Zwiększenie atrakcyjności ofert i budowanie pozytywnych doświadczeń klientów

 
„Wierzę, że dzięki programowi rabatowemu nasi klienci poczują się docenieni i chętniej zostaną z nami na dłużej. Agenci natomiast będą mogli jeszcze skuteczniej zdobywać nowych klientów” – dodał Adam Malinowski.
 

Do programu dołączą wkrótce niebawem Klienci posiadający inne produkty niż te obecnie wymagane

 
Program ma charakter długoterminowy i docelowo obejmie również klientów tego ubezpieczyciela, którzy posiadają pozostałe produkty ubezpieczeniowe oraz zostanie rozszerzony na markę Proama. Do programu rabatowego będą dołączani kolejni partnerzy.
 
Źródło: www.generali.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Dlaczego grupowe polisy nie tracą na znaczeniu? 

Okazuje się, że bez względu na koniunkturę na rynku pracy, grupowe ubezpieczenia pozostają jednym z…

3 dni ago

Ubezpieczenie okularów dziecka – ochrona, która naprawdę się opłaca 

Okulary korekcyjne to dla wielu dzieci codzienność, a dla rodziców niemały wydatek. Niestety czasami wystarczy…

3 dni ago

DallBogg z rekordową karą 

600 tysięcy złotych – tyle wynosi rekordowa kara, jaką Rzecznik Finansowy nałożył na DallBogg. Z…

4 dni ago

Colonnade – elastyczna ochrona ubezpieczeniowa dla każdego podróżnika 

Rosnąca popularność wyjazdów wymaga nowoczesnych rozwiązań w zakresie ubezpieczeń. Colonnade odpowiada na te potrzeby, oferując…

4 dni ago

Bezpieczeństwo w podróży – pomoc drogowa na wyciągnięcie ręki 

Podróż samochodem to nie tylko przyjemność, ale też ryzyko nieoczekiwanych problemów na drodze. W takich…

5 dni ago

Trasti z nowym kapitałem. Polski insurtech przyciąga międzynarodowych inwestorów 

Polski rynek ubezpieczeń cyfrowych zyskuje na znaczeniu. Trasti, insurtech działający głównie w Polsce, właśnie pozyskał…

5 dni ago