Aktualności

Klienci Generali zgłoszą szkodę komunikacyjną online

Generali wprowadziło formularz online do zgłaszania szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych. Jakub Jacewicz zasiadający w zarządzie firmy podkreśla: „Dzięki wdrożeniu formularza online klient sam zarejestruje swoją szkodę o dowolnej porze. Może to zrobić również poprzez swojego smartfona z miejsca zdarzenia. Zajmuje mu to dosłownie kilka minut”. Jest to trzeci tego rodzaju formularz – po ubezpieczeniach mieszkaniowych i grupowych na życie.

Wprowadzone dane automatycznie rejestrują się w systemie do obsługi szkód. Z możliwości zgłoszenia szkody z OC i AC za pośrednictwem strony internetowej mogą skorzystać klienci Generali i Proama.

Klienci oczekują szybkiej reakcji ze strony ubezpieczyciela

Jakub Jacewicz, członek zarządu Generali TU wyjaśnia: „To bardzo ważny dla nas etap, gdyż szkody komunikacyjne są drugą – po ubezpieczeniach grupowych – najliczniejszą grupą szkód. Specyfika tych wydarzeń sprawia, że klient oczekuje szybkiej reakcji”.

Samoobsługa w procesie likwidacji szkód

Klienci w chwili obecnej mogą sami zgłosić szkodę w kilka minut. Wystarczy wypełnić formularz za pomocą strony www., wpisać dane, które automatycznie wpisywane są do systemu rejestracji szkód. Po dokonaniu formalności można załączyć zdjęcie. W momencie otrzymania zgłoszenia Generali automatycznie wysyła osobie zgłaszającej szkodę sms-a z jej numerem, który następnie pozwala śledzić status zgłoszenia.

Kolejny krok we wdrażaniu aplikacji do samoobsługi w procesie likwidacji szkód

„To jest kolejny krok we wdrażaniu przez ubezpieczyciela narzędzi do samoobsługi w procesie likwidacji szkód, które radykalnie przyspiesza proces obsługi poszkodowanego i wypłaty środków, wpływając na poziom satysfakcji klientów ze współpracy z Generali. Jest to trzeci tego rodzaju formularz – po ubezpieczeniach mieszkaniowych i grupowych na życie. Wiemy, że klienci doceniają taką formę zgłaszania roszczeń – już ponad 6000 klientów miesięcznie zgłasza roszczenia z ubezpieczeń grupowych na życie bez udziału pracownika. Spodziewamy się, że w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych zainteresowanie będzie jeszcze większe. Naszą ambicją jest, aby 100% zgłoszeń szkód komunikacyjnych marek Generali i Proama, było rejestrowanych tą drogą – dodaje Jakub Jacewicz.

Źródło: www.generali.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Jak działa ubezpieczenie na wypadek odwołania lub przerwania podróży? 

Niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą pokrzyżować nawet najlepiej zaplanowane wakacje. Jednak nie każdy wie, że dzięki…

12 godzin ago

Motocyklem na wakacje? Sprawdź, czy masz odpowiednie ubezpieczenie 

Coraz więcej Polaków wyrusza na wakacyjne trasy motocyklem. Jednak zanim wsiądziemy na dwa kółka i…

12 godzin ago

Raport społeczny PKO Ubezpieczenia: Jak czują się kobiety w Polsce? 

PKO Ubezpieczenia w swoim pierwszym raporcie społecznym pokazuje, jak kobiety w Polsce oceniają swój dobrostan.…

4 dni ago

Holiday Barometer 2025: Jak zmieniają się zwyczaje urlopowe Polaków i Europejczyków? 

Wyniki badania Holiday Barometer 2025 pokazują, że po latach niepewności związanej z pandemią Polacy i…

4 dni ago

Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown łączą siły 

Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown nawiązały współpracę, by nieść radość i wsparcie emocjonalne dzieciom przebywającym…

4 dni ago

Jak prawidłowo zgłosić szkodę powstałą na skutek nawałnic? 

Intensywne deszcze, wichury i lokalne podtopienia niestety stają się coraz częstsze. Rządowe Centrum Bezpieczeństwa ostrzega…

4 dni ago