Categories: Aktualności

Klienci Generali zgłoszą szkodę komunikacyjną online

Generali wprowadziło formularz online do zgłaszania szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych. Jakub Jacewicz zasiadający w zarządzie firmy podkreśla: „Dzięki wdrożeniu formularza online klient sam zarejestruje swoją szkodę o dowolnej porze. Może to zrobić również poprzez swojego smartfona z miejsca zdarzenia. Zajmuje mu to dosłownie kilka minut”. Jest to trzeci tego rodzaju formularz – po ubezpieczeniach mieszkaniowych i grupowych na życie.

Wprowadzone dane automatycznie rejestrują się w systemie do obsługi szkód. Z możliwości zgłoszenia szkody z OC i AC za pośrednictwem strony internetowej mogą skorzystać klienci Generali i Proama.

Klienci oczekują szybkiej reakcji ze strony ubezpieczyciela

Jakub Jacewicz, członek zarządu Generali TU wyjaśnia: „To bardzo ważny dla nas etap, gdyż szkody komunikacyjne są drugą – po ubezpieczeniach grupowych – najliczniejszą grupą szkód. Specyfika tych wydarzeń sprawia, że klient oczekuje szybkiej reakcji”.

Samoobsługa w procesie likwidacji szkód

Klienci w chwili obecnej mogą sami zgłosić szkodę w kilka minut. Wystarczy wypełnić formularz za pomocą strony www., wpisać dane, które automatycznie wpisywane są do systemu rejestracji szkód. Po dokonaniu formalności można załączyć zdjęcie. W momencie otrzymania zgłoszenia Generali automatycznie wysyła osobie zgłaszającej szkodę sms-a z jej numerem, który następnie pozwala śledzić status zgłoszenia.

Kolejny krok we wdrażaniu aplikacji do samoobsługi w procesie likwidacji szkód

„To jest kolejny krok we wdrażaniu przez ubezpieczyciela narzędzi do samoobsługi w procesie likwidacji szkód, które radykalnie przyspiesza proces obsługi poszkodowanego i wypłaty środków, wpływając na poziom satysfakcji klientów ze współpracy z Generali. Jest to trzeci tego rodzaju formularz – po ubezpieczeniach mieszkaniowych i grupowych na życie. Wiemy, że klienci doceniają taką formę zgłaszania roszczeń – już ponad 6000 klientów miesięcznie zgłasza roszczenia z ubezpieczeń grupowych na życie bez udziału pracownika. Spodziewamy się, że w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych zainteresowanie będzie jeszcze większe. Naszą ambicją jest, aby 100% zgłoszeń szkód komunikacyjnych marek Generali i Proama, było rejestrowanych tą drogą – dodaje Jakub Jacewicz.

Źródło: www.generali.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena
Tags: formularz zgłoszeń Generali szkody komunikacyjne ubezpieczenie komunikacyjne

Recent Posts

  • Aktualności

Ubezpieczenie NNW – na wszelki wypadek

Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…

14 godzin ago
  • Aktualności

Ile zarabiają ubezpieczeni od utraty dochodu? [RAPORT]

Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…

14 godzin ago
  • Aktualności

Jak zabezpieczyć rower przed kradzieżą?

Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…

14 godzin ago
  • Top temat

Sezon narciarski 2024/2025 – o czym pamiętać wybierając ubezpieczenie?

Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…

2 dni ago
  • Aktualności

Nie ryzykuj! Rekordzista ma do zwrotu prawie pięć milionów złotych

Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…

2 dni ago
  • Aktualności

Nowa odsłona akcji edukacyjnej PZU Zdrowie „Dla Kolegi Pytam”

Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…

2 dni ago