Generali wprowadziło formularz online do zgłaszania szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych. Jakub Jacewicz zasiadający w zarządzie firmy podkreśla: „Dzięki wdrożeniu formularza online klient sam zarejestruje swoją szkodę o dowolnej porze. Może to zrobić również poprzez swojego smartfona z miejsca zdarzenia. Zajmuje mu to dosłownie kilka minut”. Jest to trzeci tego rodzaju formularz – po ubezpieczeniach mieszkaniowych i grupowych na życie.
Wprowadzone dane automatycznie rejestrują się w systemie do obsługi szkód. Z możliwości zgłoszenia szkody z OC i AC za pośrednictwem strony internetowej mogą skorzystać klienci Generali i Proama.
Jakub Jacewicz, członek zarządu Generali TU wyjaśnia: „To bardzo ważny dla nas etap, gdyż szkody komunikacyjne są drugą – po ubezpieczeniach grupowych – najliczniejszą grupą szkód. Specyfika tych wydarzeń sprawia, że klient oczekuje szybkiej reakcji”.
Klienci w chwili obecnej mogą sami zgłosić szkodę w kilka minut. Wystarczy wypełnić formularz za pomocą strony www., wpisać dane, które automatycznie wpisywane są do systemu rejestracji szkód. Po dokonaniu formalności można załączyć zdjęcie. W momencie otrzymania zgłoszenia Generali automatycznie wysyła osobie zgłaszającej szkodę sms-a z jej numerem, który następnie pozwala śledzić status zgłoszenia.
„To jest kolejny krok we wdrażaniu przez ubezpieczyciela narzędzi do samoobsługi w procesie likwidacji szkód, które radykalnie przyspiesza proces obsługi poszkodowanego i wypłaty środków, wpływając na poziom satysfakcji klientów ze współpracy z Generali. Jest to trzeci tego rodzaju formularz – po ubezpieczeniach mieszkaniowych i grupowych na życie. Wiemy, że klienci doceniają taką formę zgłaszania roszczeń – już ponad 6000 klientów miesięcznie zgłasza roszczenia z ubezpieczeń grupowych na życie bez udziału pracownika. Spodziewamy się, że w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych zainteresowanie będzie jeszcze większe. Naszą ambicją jest, aby 100% zgłoszeń szkód komunikacyjnych marek Generali i Proama, było rejestrowanych tą drogą – dodaje Jakub Jacewicz.
Źródło: www.generali.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…