Istnieje wiele sposobów na kontaktowanie się pracowników firm ubezpieczeniowych z klientami. Od tych tradycyjnych, czyli spotkań w biurach obsługi poprzez telefon na Internecie kończąc. W sieci też można wyróżnić kilka form kontaktu: można zamówić rozmowę wypełniając formularz kontaktowy, można wysłać e-maila, możne też czatować z agentem.
Ten ostatni sposób na „rozmowę” z konsultantem często wybierają klienci, którzy korzystając z sieci kupują interesujące ich ubezpieczenie. Po pierwszych 2 miesiącach od momentu uruchomienia usługi LiveChat w firmie Gothaer eksperci prognozują, że ta forma kontaktu zastąpi pisanie e-maili do firmy. Magdalena Szczepańska, Dyrektor Biura Obsługi Klienta w Gothaer TU S.A potwierdza:
„Oczekiwania klientów w stosunku do zakładów ubezpieczeń dotyczą dziś dwóch obszarów. Pierwszy to najwyższa ochrona w postaci odpowiedniego produktu ubezpieczeniowego. Drugi odnosi się do jakości obsługi, czyli przede wszystkim szybkiego, sprawnego i najlepiej zdalnego załatwienia niezbędnych formalności związanych z ubezpieczeniem. Standardem jest obsługa klienta w wielu kanałach. Najczęściej konsumenci kontaktują się za pośrednictwem telefonu i to z pewnością nie zmieni się w ciągu najbliższych lat, ale z roku na rok wzrasta znaczenie komunikacji internetowej. I nie mam tutaj na myśli tradycyjnego e-maila, ale mechanizmy odpowiadające w czasie rzeczywistym takie jak chat. W rozwiniętych krajach europejskich takich jak Wielka Brytania czy Finlandia, kontakt klienta z zakładem ubezpieczeń poprzez chat na stronie jest już standardem. Co więcej, w niektórych państwach przymierza się już do całkowitej rezygnacji z kontaktu mailowego, który jest mało efektywny. Także w Gothaer chcemy, aby chat był zaraz po telefonie pierwszym rozważanym kanałem kontaktu z nami”.
Dzięki usłudze LiveChat klient może bezpośrednio ze strony ubezpieczyciela uruchomić chat i porozmawiać z konsultantem na wybrany temat. Rozmowa może dotyczyć oferty firmy, potrzebnych dokumentów czy innych formalnych kwestii związanych z zawieraniem umów.
„Zainteresowanie i pozytywna ocena możliwości, które daje czat z konsultantem przez naszych klientów spowodowały, że planujemy dalszy rozwój tego narzędzia. W ciągu najbliższych miesięcy planujemy unowocześnić jego wygląd oraz wprowadzić możliwość proaktywnego nawiązania kontaktu z osobą odwiedzającą naszą stronę internetową” – dodaje Szczepańska.
Źródło: www.gothaer.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…