TU Europa rozpoczęła sprzedaż wyświetlaczy smartfonów i tabletów w sieci sklepów Neonet, rozszerzając tym samym swoją aktywność biznesową. Polisa chroniąca wyświetlacze smartfonów oferowana jest jako w momencie zakupu.
TU Europa ubezpieczenia nie tylko w bankach, ale i bankomatach, u touroperatorów, organizatorów imprez sportowych oraz w telekomie. Oferuje także 11 rodzajów polis na swojej stronie www.tueuropa.pl i za pośrednictwem porównywarek internetowych. Ponadto umożliwia zakup ubezpieczeń turystycznych poprzez aplikację mobilną „Europa podróżuje”.
Działając w sektorze B2B dobrze rozumie potrzeby partnerów z różnych branż i ich klientów
Hanna Kalicińska, dyrektor ds. Klientów Kluczowych TU Europa podkreśla zalety ubezpieczenia smartfonów: „Uszkodzenia wyświetlaczy smartfonów i tabletów stanowią główny problem użytkowników tego sprzętu. Po sukcesie, jaki osiągnęło to ubezpieczenie w telekomach, sprzedaż polis w sieciach sklepów Neonet jest kolejnym krokiem wychodzącym naprzeciw potrzebom klientów. Ideą, która nam przyświeca w tego typu rozwiązaniach jest prostota zakupu, jednoznaczny przedmiot ochrony oraz korzystna cena”.
Co zapewnia wykupienie ochrony?
Ubezpieczenie wyświetlacza smartfonu i tabletu zapewnia naprawę ekranu i jego obudowy bądź wymianę na nowe elementy w przypadku stłuczenia, pęknięcia lub zarysowania. Klienci mają także zagwarantowaną bezpłatną obsługę kurierską, która umożliwia odbiór zepsutego urządzenia i dostarczenie go pod wskazany adres po naprawie. Szkodę można zgłosić zarówno online, jak i telefonicznie. Klient płaci składkę jednorazowo.
Przy zakupie smartfonu bądź tabletu klienci sieci Neonet mają do wyboru trzy opcje ubezpieczenia o zróżnicowanym zakresie i wysokości składki
Wariant 1 – 99 zł za rok, zakres: ochrona wyświetlacza.
Wariant 2 – 119 zł za rok, zakres: ochrona wyświetlacza oraz ochrona na wypadek zalania telefonu.
Wariant 3 – 139 zł za rok, zakres: ochrona wyświetlacza oraz ochrona na wypadek zalania i kradzieży telefonu. TU Europa oferuje w sieci Neonet także przedłużoną gwarancję na zakupiony sprzęt RTV i AGD.
Źródło: www.tueuropa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…