Aktualności

Klienci PZU mogą zgłosić szkody komunikacyjne i majątkowe w ciągu 5 minut

Dzięki nowej wersji serwisu internetowego zgloszenie.pzu.pl, klienci PZU mogą zgłosić szkody komunikacyjne i majątkowe w ciągu 5 minut. Ubezpieczyciel zaproponował rozwiązanie w którym klient sam wycenia szkodę, bez konieczności przeprowadzenia tradycyjnych oględzin.

 

Bez skomplikowanych pytań i trudnych procedur

 
Na pytanie ubezpieczyciela, jak powinna wyglądać obsługa szkody – ci najczęściej odpowiadali – bez zbędnych procedur. Biorąc pod uwagę sugestie Klientów ruszył mobilny serwis do zgłaszania szkód, którym to oni sami oceniają wartość szkód. Roman Pałac, prezes PZU Życie wyjaśnia: „To zupełnie nowa jakość na polskim rynku ubezpieczeniowym. System jest przyjazny i nieskomplikowany. Dostosowujemy się do nowoczesnego stylu życia Polaków, którzy cenią sobie oszczędność czasu i wygodę. Rejestracja szkody w serwisie zgloszenie.pzu.pl jest prosta, intuicyjna i zajmuje mniej niż 5 minut”.
 

Bez zbędnych formalności

 
Grzegorz Goluch, dyrektor zarządzający ds. Obsługi Szkód i Świadczeń, potwierdza, że Klienci bardzo nie lubią formalności: „W nowym serwisie zrezygnowaliśmy ze zbędnych formalności. Po co kolejny raz pytać o dane, które klient podaje podczas zawierania umowy? Dodatkowo mieliśmy odwagę zaproponować rozwiązanie, w którym klient sam wycenia szkodę, bez konieczności przeprowadzenia tradycyjnych oględzin. Po kilku minutach od rejestracji otrzymuje propozycję odszkodowania i, jeśli się na nią zgodzi, pieniądze trafiają na jego konto”.
 
W najbliższych miesiącach ubezpieczyciel  udostępni możliwość zgłaszania urazów, urodzeń oraz innych zdarzeń medycznych.
 
Źródło: www.pzu.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

11 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

11 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago