Dzięki nowej wersji serwisu internetowego zgloszenie.pzu.pl, klienci PZU mogą zgłosić szkody komunikacyjne i majątkowe w ciągu 5 minut. Ubezpieczyciel zaproponował rozwiązanie w którym klient sam wycenia szkodę, bez konieczności przeprowadzenia tradycyjnych oględzin.
Na pytanie ubezpieczyciela, jak powinna wyglądać obsługa szkody – ci najczęściej odpowiadali – bez zbędnych procedur. Biorąc pod uwagę sugestie Klientów ruszył mobilny serwis do zgłaszania szkód, którym to oni sami oceniają wartość szkód. Roman Pałac, prezes PZU Życie wyjaśnia: „To zupełnie nowa jakość na polskim rynku ubezpieczeniowym. System jest przyjazny i nieskomplikowany. Dostosowujemy się do nowoczesnego stylu życia Polaków, którzy cenią sobie oszczędność czasu i wygodę. Rejestracja szkody w serwisie zgloszenie.pzu.pl jest prosta, intuicyjna i zajmuje mniej niż 5 minut”.
Grzegorz Goluch, dyrektor zarządzający ds. Obsługi Szkód i Świadczeń, potwierdza, że Klienci bardzo nie lubią formalności: „W nowym serwisie zrezygnowaliśmy ze zbędnych formalności. Po co kolejny raz pytać o dane, które klient podaje podczas zawierania umowy? Dodatkowo mieliśmy odwagę zaproponować rozwiązanie, w którym klient sam wycenia szkodę, bez konieczności przeprowadzenia tradycyjnych oględzin. Po kilku minutach od rejestracji otrzymuje propozycję odszkodowania i, jeśli się na nią zgodzi, pieniądze trafiają na jego konto”.
W najbliższych miesiącach ubezpieczyciel udostępni możliwość zgłaszania urazów, urodzeń oraz innych zdarzeń medycznych.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…