Dzięki nowej wersji serwisu internetowego zgloszenie.pzu.pl, klienci PZU mogą zgłosić szkody komunikacyjne i majątkowe w ciągu 5 minut. Ubezpieczyciel zaproponował rozwiązanie w którym klient sam wycenia szkodę, bez konieczności przeprowadzenia tradycyjnych oględzin.
Na pytanie ubezpieczyciela, jak powinna wyglądać obsługa szkody – ci najczęściej odpowiadali – bez zbędnych procedur. Biorąc pod uwagę sugestie Klientów ruszył mobilny serwis do zgłaszania szkód, którym to oni sami oceniają wartość szkód. Roman Pałac, prezes PZU Życie wyjaśnia: „To zupełnie nowa jakość na polskim rynku ubezpieczeniowym. System jest przyjazny i nieskomplikowany. Dostosowujemy się do nowoczesnego stylu życia Polaków, którzy cenią sobie oszczędność czasu i wygodę. Rejestracja szkody w serwisie zgloszenie.pzu.pl jest prosta, intuicyjna i zajmuje mniej niż 5 minut”.
Grzegorz Goluch, dyrektor zarządzający ds. Obsługi Szkód i Świadczeń, potwierdza, że Klienci bardzo nie lubią formalności: „W nowym serwisie zrezygnowaliśmy ze zbędnych formalności. Po co kolejny raz pytać o dane, które klient podaje podczas zawierania umowy? Dodatkowo mieliśmy odwagę zaproponować rozwiązanie, w którym klient sam wycenia szkodę, bez konieczności przeprowadzenia tradycyjnych oględzin. Po kilku minutach od rejestracji otrzymuje propozycję odszkodowania i, jeśli się na nią zgodzi, pieniądze trafiają na jego konto”.
W najbliższych miesiącach ubezpieczyciel udostępni możliwość zgłaszania urazów, urodzeń oraz innych zdarzeń medycznych.
Źródło: www.pzu.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…