Piotr Narloch, prezes zarządu InterRisk: „Z dużą satysfakcją przyjęliśmy wyrażone przez KNF stanowisko. Połączenie sił obu organizacji przyczyni się do osiągnięcia wzajemnych korzyści zarówno dla obu towarzystw, jak i ich członków i klientów. Zawiązana współpraca pozwoli nam oferować produkty, które będą spełniały potrzeby osób poszukujących korzystnych ubezpieczeń na wielu obszarach”.
Zdaniem Franza Fuchs, dyrektora generalnego VIG Polska partnerstwo to inwestycja w rozwój obu firm. „Założeniem tego strategicznego partnerstwa jest wzajemne wzmocnienie, które osiągnąć będzie można dzięki wymianie kompetencji i doświadczeń pomiędzy podmiotami. Partnerstwo z TUW „TUW” jest inwestycją w rozwój obu firm, ponieważ umożliwi nam budowanie jeszcze silniejszej pozycji na rynku ubezpieczeń majątkowych –dodaje Franz Fuchs, dyrektor generalny VIG Polska.
„Wierzymy, że współpraca pomiędzy naszymi firmami przyczyni się do spotęgowania tempa rozwoju obu organizacji. Z optymizmem patrzymy w przyszłość, która dla nas jawi się pod znakiem wzajemnego czerpania z tego, co każdy z ubezpieczycieli może zaoferować najlepszego. Traktujemy to jako szansę na stworzenie nowoczesnego potencjału, a następnie wykorzystanie go, by naszemu członkowi zaoferować jeszcze lepsze produkty i jeszcze wyższą jakość usług – dodaje Ewa Stachura-Kruszewska, prezes zarządu TUW „TUW””.
Obie firmy traktują zawiązane porozumienie jako szansę na poprawienie swojej pozycji konkurencyjnej. To skutek zdobycia nowej wiedzy i pojawienia się niezagospodarowanych dotychczas obszarów rozwoju.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…