pilot telewizyjny

„Know you can” to nowe hasło reklamowe Axy, które ma odzwierciedlać obietnicę, w której AXA stawia się jako wspierającego partnera pomagającego klientom czuć się pewniejszymi w osiąganiu swoich celów.

 

Światowa kampania reklamowa

 

Zmiana sloganu będzie wiązać się ze światową kampanią reklamową. Udział w niej weźmie m.in. Serena Williams – tenisistka, która na kortach odnosiła największe sukcesy i współgra z wartościami i ambicjami ubezpieczyciela. W emitowanych spotach udział wezmą również piłkarze FC Liverpool, klubu, który wspierany jest przez AXA.

 

Sprawę związaną z nowymi zmianami skomentował Thomas Buberl, CEO AXA:

 

„Know you can” to hasło, które idealnie oddaje naszą ambicję, by uczynić AXA partnerem, który pomaga naszym klientom uwierzyć, że lepsze życie jest możliwe. Hasło jest także ucieleśnieniem kultury naszej firmy, która z małego francuskiego ubezpieczyciela wzajemnego stała się światowym liderem w ubezpieczeniach”

 

Kampania ruszyła w Niemczech od 2 lutego. Następnie w połowie miesiąca ma pojawić się w Hongkongu, wiosną we Francji, a następnie trafi na pozostałe rynki Europy, Azji i Ameryki Łacińskiej.

 

Źródło: PIU, gu.com.pl