Zmiana sloganu będzie wiązać się ze światową kampanią reklamową. Udział w niej weźmie m.in. Serena Williams – tenisistka, która na kortach odnosiła największe sukcesy i współgra z wartościami i ambicjami ubezpieczyciela. W emitowanych spotach udział wezmą również piłkarze FC Liverpool, klubu, który wspierany jest przez AXA.
Sprawę związaną z nowymi zmianami skomentował Thomas Buberl, CEO AXA:
„Know you can” to hasło, które idealnie oddaje naszą ambicję, by uczynić AXA partnerem, który pomaga naszym klientom uwierzyć, że lepsze życie jest możliwe. Hasło jest także ucieleśnieniem kultury naszej firmy, która z małego francuskiego ubezpieczyciela wzajemnego stała się światowym liderem w ubezpieczeniach”
Kampania ruszyła w Niemczech od 2 lutego. Następnie w połowie miesiąca ma pojawić się w Hongkongu, wiosną we Francji, a następnie trafi na pozostałe rynki Europy, Azji i Ameryki Łacińskiej.
Źródło: PIU, gu.com.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…