Zmiana sloganu będzie wiązać się ze światową kampanią reklamową. Udział w niej weźmie m.in. Serena Williams – tenisistka, która na kortach odnosiła największe sukcesy i współgra z wartościami i ambicjami ubezpieczyciela. W emitowanych spotach udział wezmą również piłkarze FC Liverpool, klubu, który wspierany jest przez AXA.
Sprawę związaną z nowymi zmianami skomentował Thomas Buberl, CEO AXA:
„Know you can” to hasło, które idealnie oddaje naszą ambicję, by uczynić AXA partnerem, który pomaga naszym klientom uwierzyć, że lepsze życie jest możliwe. Hasło jest także ucieleśnieniem kultury naszej firmy, która z małego francuskiego ubezpieczyciela wzajemnego stała się światowym liderem w ubezpieczeniach”
Kampania ruszyła w Niemczech od 2 lutego. Następnie w połowie miesiąca ma pojawić się w Hongkongu, wiosną we Francji, a następnie trafi na pozostałe rynki Europy, Azji i Ameryki Łacińskiej.
Źródło: PIU, gu.com.pl
UNIQA dołączyła do elitarnego grona firm w Polsce, które w sposób najbardziej zaawansowany zarządzają różnorodnością…
PZU i Bank Pekao ogłosiły ambitny plan stworzenia jednej z największych instytucji finansowych w Europie. Połączenie…
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych PZUW osiągnęło rekordowy awans w rankingu Global 500 publikowanym przez ICMIF. W…
Śmiało można założyć, że bezpieczny sprzęt to bezpieczne gospodarstwo. Właśnie teraz AGRO Ubezpieczenia startują z…
PZU poszerza swoją ofertę funduszy indeksowych o kolejną pozycję – inPZU Złoto. Nowa propozycja to…
Z danych UFG za pierwszy kwartał 2025 roku wynika, że rynek ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce…