Ruszyła kolejna odsłona kampanii pod hasłem: „PZU. Przyciągamy najlepszych”. Bohaterką spotu jest młoda kobieta o imieniu Maja, która w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej w oryginalny sposób ukazuje swoje najlepsze cechy.
Anna Jastrzębska, dyrektor ds. zarządzania rozwojem w PZU dodaje: „Korzystamy z ciekawego konceptu o nowoczesnym, dwustronnym charakterze. Cenimy ludzi z inicjatywą i pomysłem na siebie, dlatego zachęcamy kandydatów do aktywnego promowania profesjonalnych atutów podczas rozmów rekrutacyjnych oraz w mediach społecznościowych. Sami mamy jednocześnie spore pole do popisu przy promocji kluczowych zalet Grupy PZU jako pracodawcy”.
Razem z kampanią uruchomiony został profil instagram.com/pzukariera. Internauci zachęcani są także do prezentowania swoich zawodowych atutów w formie zdjęć z hasztagiem #najlepszastrona. Zdjęciom towarzyszyć musi opis wyjaśniający czemu dana cecha jest ceniona przez pracodawców. Na zwycięzców konkursu czekają nagrody w postaci kart podarunkowych na zakupy, oraz iPhone 6.
Kampania będzie widoczna na największych portalach Gazeta.pl, Biznes.interia.pl, Biznes.onet.pl, Money.pl, Rp.pl, Parkiet.com, a także na platformach VOD (spot w TVN, TVP i Onet), w mediach społecznościowych (Facebook, Youtube, Instagram) oraz kanałach mobilnych.
Akcji, która potrwa do 30 listopada towarzyszyć również będą wydarzenia promocyjne (w tym konkursy) skierowane do studentów.
Źródło: www.pzu.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…