Miniony weekend minął w niektórych miastach pod hasłem: „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym”. Wspólna akcja policji i wolontariuszy PZU – wzbudziła po raz kolejny wielkie zainteresowanie kierowców.
Kolejna impreza, podobnie jak poprzednie polegała na bezpośrednim kontakcie wolontariuszy PZU i policji z osobami kierującymi. Kierowcy w ramach kontroli mogli porozmawiać o kwestiach bezpieczeństwa o tym co w ich mniemaniu należy zmienić, poprawić, jak według nich wygląda kwestia bezpieczeństwa w ich mieście.
Każdy z kierowców otrzymał także niebieskie serce, które ma przypominać o ostrożnej jeździe, szczególnie w okolicach miejsc wyznaczonych dla przejścia dla pieszych. Celem tegorocznej kampanii Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym jest zwrócenie uwagi, że zarówno kierowca, jak i pieszy są odpowiedzialni za bezpieczeństwo na drodze i wspólnie powinni zadbać o jego poprawę.
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…