Miniony weekend minął w niektórych miastach pod hasłem: „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym”. Wspólna akcja policji i wolontariuszy PZU – wzbudziła po raz kolejny wielkie zainteresowanie kierowców.
Kolejna impreza, podobnie jak poprzednie polegała na bezpośrednim kontakcie wolontariuszy PZU i policji z osobami kierującymi. Kierowcy w ramach kontroli mogli porozmawiać o kwestiach bezpieczeństwa o tym co w ich mniemaniu należy zmienić, poprawić, jak według nich wygląda kwestia bezpieczeństwa w ich mieście.
Każdy z kierowców otrzymał także niebieskie serce, które ma przypominać o ostrożnej jeździe, szczególnie w okolicach miejsc wyznaczonych dla przejścia dla pieszych. Celem tegorocznej kampanii Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym jest zwrócenie uwagi, że zarówno kierowca, jak i pieszy są odpowiedzialni za bezpieczeństwo na drodze i wspólnie powinni zadbać o jego poprawę.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…