W ramach kampanii Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym, niebieskie serca po raz kolejny trafią do kierowców. Wspólna akcja wolontariuszy PZU oraz policji rozpocznie się w najbliższy weekend.
Jak co roku media donoszą, że dzień Wszystkich Świętych i Zaduszki to czas, kiedy na drogach ginie wiele osób. W dniach od 30.10 do 01.11. br., ze względu na wzmożony ruch, wolontariusze PZU włączą się do pomocy patroli policyjnych. Wszystkim zatrzymanym do kontroli kierowcom przedstawiciele PZU będą rozdawać niebieskie serduszka serca kampanii „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym”.
Tematem przewodnim tegorocznej akcji jest bezpieczeństwo pieszych. Hasła typu: „Nie bądź lwem, kiedy zbliżasz się do zebry”, „Pasy to nie linia mety”, czy „Zebry są pod ochroną. Uważaj na pieszych”, nawiązują do szczególnej ostrożności w miejscach, gdzie znajdują się pasy.
Fundacja PZU od 2004 roku realizuje działania filantropijne Grupy PZU, które są elementem jej strategii zaangażowania społecznego. Jej celem jest: promowanie edukacji dzieci i młodzieży, wspieranie talentów oraz wyrównywanie szans osób z różnych względów upośledzonych, a także zwiększanie dostępu do dóbr kultury i życia społecznego, czyli szeroko rozumiany rozwój społeczeństwa obywatelskiego. Fundacja współpracuje z organizacjami pozarządowymi – zarówno w Polsce, jak i za granicą, instytucjami, klubami sportowymi, szkołami i uczelniami, wspierając merytorycznie, organizacyjnie i finansowo realizację projektów.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…