Allianz nie ustaje w swoich działaniach, których celem jest maksymalne uproszczenie możliwości kontaktu klientów z ubezpieczycielem. Prostota – nie tylko procesów związanych z zakupem ubezpieczenia, ale przede wszystkich w obsłudze jest niezwykle ważna dla Allianz. – Chcemy, żeby nasi klienci, mieli w nas wsparcie, szczególnie w trudnych sytuacjach takich jak zgłaszanie szkody – Bartosz Fijałkowski, koordynator zespołu wsparcia operacyjnego szkód, Allianz Polska
Allianz sukcesywnie wdraża rozwiązania, które pomagają klientom w zgłaszaniu szkód. W sierpniu ubezpieczyciel zmodyfikował i maksymalnie uprościł zgłaszanie roszczeń życiowych dzięki dedykowanemu formularzowi internetowemu. Teraz przyszła kolej na wdrożenie zmian w formularzu do zgłaszania szkód komunikacyjnych. Dzięki zmianie klient może zgłosić zdarzenie zaledwie w kilka minut, z dowolnego miejsca, bez podawania numerów polis i zbędnych formalności. – Chcemy, aby wszystkie nasze procesy były proste i intuicyjne. Zależy nam na tym, aby w przypadku powstania szkody, która z założenia jest zdarzeniem nieprzyjemnym, klient mógł bardzo łatwo się z nami skontaktować i powiedzieć nam co się wydarzyło. Jesteśmy przekonani, że nowy formularz na to pozwoli – dodaje Bartosz Fijałkowski, Allianz Polska.
Klient, który chce zgłosić szkodę powinien wejść na www.allianz.pl gdzie będzie mógł wypełnić formularz. Ubezpieczyciel zapyta w nim o rodzaj zdarzenia, opis sytuacji, gdzie i kiedy zdarzenie miało miejsce oraz co zostało uszkodzone. Dedykowane pola w formularzu automatycznie będą zapisywać informacje a na koniec klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia i link do Asystenta Szkody. – Asystent Szkody to aplikacja internetowa, dzięki której jesteśmy w bieżącym kontakcie z klientem np. informując o potrzebnych dokumentach. Ale to także miejsce, w którym klient może dodać zdjęcia powstałej szkody, a my informujemy o wycenie i o statusie napraw, jeśli klient zdecydował się na bezgotówkową naprawę – tłumaczy Bartosz Fijałkowski.
Nowy formularz jest intuicyjny i został zaprojektowany tak, aby klient od razu wiedział co kliknąć by zgłosić swoją szkodę. Czytelne ikony i jasny opis rubryk pozwala na szybkie przejście całego procesu. Dodatkowo klienci zgłaszając szkodę nie muszą mieć przy sobie żadnych dodatkowych dokumentów (np. numeru zawartej polisy) – wystarczy opis zdarzenia i dane klienta. – Cały formularz jest skonstruowany tak, aby klient nie musiał znać się na produktach ubezpieczeniowych i nie musiał orientować się w specyficznym dla ubezpieczeń żargonie. To my się na tym znamy, a klienta prosimy tylko, aby opowiedział nam o tym, co mu się przytrafiło – podsumowuje Bartosz Fijałkowski.
Nowy formularz znajduje się na stronie https://www.allianz.pl/pl_PL/motor-claim-online.html#/start-claim. W dalszym ciągu klienci mogą także zgłosić szkodę telefonicznie, dzwoniąc na infolinię ubezpieczyciela pod numer 224 224 224.
Film o nowym formularzu i całym procesie:
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…