23 czerwca InterRisk TU S.A. VIG wprowadza kolejną część zmian w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Wdrażane modyfikacje są wynikiem bieżących analiz sprzedaży Pakietu Auto i mają za zadanie poprawić rentowność ubezpieczeń komunikacyjnych.
Akcja Komunikacja na Plus jest kolejną akcją sprzedażową, która po promocji bezpośredniej likwidacji szkód, zniżkach za lojalność i bonach na bezpłatne badania techniczne ma uatrakcyjnić Pakiet Auto.
Najważniejsze zmiany w OC to:
– obniżki dla Klientów w wieku 35- 43 lat oraz 56 -59 lat,
– zwyżki dla młodych Klientów,
– zwyżka dla pojazdów o pojemności 1801 – 2000 cm3.
Z naszych analiz wynika, że nie są to jednak zmiany, które w znaczącym stopniu wpłyną na wysokość składki.
W ubezpieczeniu AC zmieniono poziom indeksacji z 5% na 3%.
Bardzo korzystne zmiany nastąpiły natomiast dla grupy pojazdów tj. motocykle, przyczepy, motorowery, ciągniki i przyczepy rolnicze. Obniżka składki w OC i AC jest znacząca! Przykładowo w dniu wczorajszym posiadacz rocznego motocykla o pojemności 124 ccm o wartości 4.200 zł płacił za ubezpieczenie OC/AC 1218 zł, natomiast dziś za ten sam pakiet zapłaci 448 zł.
Oczywiście Agent będzie mógł wykorzystać oferty wykonane na „starych” warunkach, ma na to 14 dni od momentu ich przygotowania.
Źródło: InterRisk.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…