Kraków zamienił się w europejską stolicę innowacji. W jednym miejscu spotykają się przedstawiciele setek firm i organizacji. Impact ’17 to jedno z najważniejszych wydarzeń dla startupów w Europie Środkowo-Wschodniej. Partnerem strategicznym dwudniowego spotkania jest PZU.
Podczas pierwszego dnia kongresu Paweł Surówka, prezes PZU, wziął udział w debacie Digital Transformation Challanges: What’s Next?. Dyskusja ma na celu pokazanie trendów rozwojowych w fundamentalnych dla codziennego funkcjonowania uczestników impactu sektorach. Uczestnicy sesji rozmawiają o tym, jak technologie zmieniają branżę: ubezpieczeniową (oraz szeroko rozumianą inwestycyjną), medyczną, finansową oraz medialną.
Spotkanie to kolejna edycja wydarzenia, które w całości koncentruje się na tym jak transformacja cyfrowa wpływa na system gospodarczy – funkcjonowanie przedsiębiorstw, zmianę modeli biznesowych, produkcji, zatrudnienia, konieczność zmian w administracji publicznej, ale także na wpływ tych przemian na społeczeństwo.
W ramach wydarzenia zaplanowana ponad 1000 sesji matchingowych dla startupów i korporacji, sesje pitchingowe dla najbardziej innowacyjnych startupów z regionu CEE, specjalne strefy, w których prezentowane będą najnowsze technologie, projekty badawcze, i programy wsparcia oraz sesje networkingowe. Z kolei w ramach eduhackathonu przedstawione zostaną wnioski, jak powinna wyglądać edukacja, aby nadążać za innowacyjną gospodarką.
Na wydarzeniu można spotkać zarówno przedstawicieli dużych międzynarodowych firm, właścicieli startupów, przedstawicieli administracji publicznej jak i środowisko naukowe. Różnorodne formaty, takie jak impact link (cykl spotkań 1 na 1), impact industry (zamknięte interaktywne sesje branżowe) czy startup4export (sesje pitchingowe dla start-upów) są się świetną okazją do nawiązania kontaktów biznesowych oraz wymiany doświadczeń.
Źródło: www.money.pl www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…