Pierwsza edycja Kongresu Pośrednictwa Finansowego odbędzie się w Warszawie. Do wydarzenia dojdzie z inicjatywy Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych 24 września 2015 roku.
Rynek pośrednictwa finansowego w Polsce rozszerza się. Produktem, który najczęściej oferowany jest na tym rynku są kredyty bankowe, i związana z nimi sprzedaż produktów ubezpieczeniowych. Branża pośrednictwa finansowego w Polsce będzie głównym tematem Kongresu, którego patronem medialnym jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”. Innymi ważnymi kwestiami, którym zajmą się uczestnicy spotkania będzie m.in.: możliwości rozwoju sektora w aktualnym i utrwalającym się środowisku niskich stóp procentowych oraz poszukiwania możliwości obniżania kosztów stałych i kosztów dystrybucji produktów, oraz sytuacja bardzo niskiego poziomu zaufania do sektora pośrednictwa finansowego. Andrzej Roter, dyrektor generalny Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych:
„Sektor pośrednictwa czeka w najbliższej przyszłości wiele wyzwań, związanych między innymi z nowymi, restrykcyjnymi regulacjami odnoszącymi się do banków i ubezpieczeń, wyzwań wynikających z regulacji opisujących wprost nowe obowiązki pośredników – jak choćby implementowana do polskiego porządku prawnego dyrektywa hipoteczna – tworzy nową perspektywę także dla rynku pośrednictwa. Tę perspektywę i zakres refleksji nad pośrednictwem, poszerzać muszą zagadnienia związane z dziejącą się na naszych oczach rewolucją technologiczną. O tych wyzwaniach będziemy dyskutować w gronie uznanych praktyków biznesowych: banków, ubezpieczycieli, instytucji pożyczkowych, instytucji płatniczych, firm leasingowych i faktoringowych, portali finansowych i social lending, pośredników i doradców finansowych”.
Źródło: www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…