W dniach od 1 do 4 października w Warszawie odbędzie się 34. Kongres ubezpieczycieli rolnych AIAG 2017. Głównym tematem spotkania będą zmiany klimatyczne, teledetekcja i big data – nowe wyzwania w sektorze ubezpieczeń.
Międzynarodowe Stowarzyszenie Ubezpieczycieli Rolnych AIAG (Association Internationale des Assureurs de la Production Agricole) jest organizacją zrzeszającą ponad 100 firm ubezpieczeniowych, reasekuracyjnych i brokerskich zajmujących się ubezpieczeniami rolnymi. AIAG założono w 1951 r. w Paryżu i działa w ok. 20 krajach na świecie. Należą do niego w większości firmy z Europy, ale także z Ameryki Północnej i Południowej, Afryki oraz Azji. Głównym celem działalności AIAG jest wymiana doświadczeń o nowych trendach w ubezpieczeniach rolnych, legislacji, jak również technik używanych w ocenie ryzyka i likwidacji szkód. W tym celu AIAG organizuje kongresy i seminaria. Kongresy odbywają się co 2 lata, za każdym razem w innym kraju. Poprzedni odbył się w Kansas City.
Organizatorzy spodziewają się, że w Kongresie w Warszawie weźmie udział ok. 400 przedstawicieli sektora ubezpieczeń rolnych ze wszystkich kontynentów. Rynek ten w naszym kraju dynamicznie się rozwija i wciąż poszukuje nowych rozwiązań, które spełnią oczekiwania rolników. Na spotkaniu zostaną zaprezentowane materiały dotyczące ubezpieczenia produkcji rolnej. Gospodarzami wydarzenia są: Concordia Polska TUW, PTR, PZU i TUW „TUW”.
Źródło: www.concordia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…