Po raz kolejny, bo czwarty z rzędu Warta odniosła sukces w rankingu konsumenckim. Ubezpieczenia mieszkaniowe Warty, podobnie jak w ubiegłych latach, były najczęściej wskazywane przez konsumentów w kategorii „Ubezpieczenia domu i mieszkania”.
Godło „Dobry Produkt 2016” jest wyróżnieniem przyznawanym na bazie Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich, w którym osoby badane pytane są o najlepsze według nich produkty w różnych kategoriach. Ubezpieczenia mieszkaniowe Warty odniosły sukces w rankingu konsumenckim, zdobywając tytuł „Dobry Produkt 2016 – Wybór Konsumentów”.
Ogólnopolskie Badanie Postaw i Preferencji Konsumenckich „Dobry Produkt 2016” zostało zrealizowane przez redakcję Forum Biznesu – dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Patronat i opiekę merytoryczną nad badaniem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Badanie zostało zrealizowane na próbie 1000 osób metodą wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI).
Przypomnijmy, że Warta Dom Komfort Plus jest kompleksowym ubezpieczeniem, które zapewnia Klientowi pełną ochronę jego mienia od wszystkich nieprzewidzianych zdarzeń, na zasadzie all risks. Produkt ten posiada szeroki pakiet ubezpieczeń dodatkowych dopełniających poczucie bezpieczeństwa zarówno Klienta jak i jego bliskich, obejmujący OC w życiu prywatnym, NNW, Pakiet Torebka czy ubezpieczenie bagażu podróżnego. Jest to idealne ubezpieczenie dla klientów oczekujących zindywidualizowanej i wszechstronnej oferty.
Źródło: www.warta.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…