W ostatnim czasie istnieje moda na startupy. Muszą one z założenie oferować coś nowego lub bazować na innych pomysłach. Biznes pokazuje, że nowinkami nie jest źle. Startup Kundi chce być powiewem świeżości i planuje bardzo mocno zamieszać na rynku ubezpieczeniowym.
Seedstars
Seedstars to organizacja o zasięgu globalnym i mieści się w Szwajcarii. Działa bardzo prężnie w innych krajach i na rynkach wschodzących. Główny cel to pobudzenie i w pełni wykorzystanie technologii do rozwoju i unowocześnienia państw.
Seedstars łączy startupy z inwestorami, mediami, firmami i chce stworzyć doskonale działające „ekosystemy”. Tysiące startupów biorą udział w konkursie. Te najlepsze przechodzą dalej i mogą zaprezentować się podczas krajowych imprez. Ci najlepsi mogą powalczyć o nagrodę główną.
Konkurs Seedstars Warsaw odbył się 7 września. Udział wzięło 12 ekip. Zwycięzcą konkursu okazało się Kundi. Ma to być ubezpieczeniowa platforma mobilna P2P dla rzeczy ruchomych. Wyróżniać ma się prostotą, a elementem wyróżniającym ma być zwrot gotówki za brak szkód. Takie rozwiązanie ma znacząco obniżyć koszty ubezpieczenia. Specjaliści z jury uznali, że pomysł nie jest oderwany od rzeczywistości i warto ten pomysł pokazać szerszej publiczności podczas Seedstars w Szwajcarii, który odbędzie się kwietniu 2017 roku.
Twórcy Kundi mówią, że:
„Stosując podejście społecznościowe i sharing economy wracamy do korzeni mechanizmu ubezpieczeń. Chcemy, żeby ubezpieczenia były uczciwe, proste, tańsze i spełniające oczekiwania klientów”.
Ze strony projekty zbyt wiele nie można się dowiedzieć. Można mieć nadzieje, że zmieni się to w najbliższym czasie. Wszyscy z pewnością są ciekawi jak Kundi ma odmienić świat ubezpieczeniowy.
Źródło: www.antyweb.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…