Firma LINK4 z okazji swojego dwudziestolecia zorganizowała loterię, w której do wygrania są samochody Toyota Yaris Cross Hybrid oraz karty paliwowe o wartości 400 złotych. By wziąć udział w konkursie wystarczy kupić lub przedłużyć polisę OC lub OC/AC.
Ruszyła Jubileuszowa Loteria LINK4. Udział w niej może wziąć każdy klient indywidualny, który między 1 czerwca a 31 sierpnia 2023 roku kupi bądź przedłuży polisę OC lub OC/AC. Istotne jest to, by ubezpieczenie w części lub całości opłacić i zarejestrować się na stronie loterii.
– 20 urodziny LINK4 to dla nas wielkie wydarzenie. Do świętowania chcemy zaprosić naszych klientów i podziękować im za zaufanie, jakim nas obdarzyli. W loterii mogą wziąć udział osoby, które już są z nami i planują przedłużyć polisę na kolejny okres, jak również nowi klienci, którzy pierwszy raz skorzystają z naszych usług. Trzymamy kciuki na wszystkich i życzymy im powodzenia w losowaniu – mówi Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu LINK4.
Jak możemy przeczytać, losowanie kart paliwowych, będzie odbywać się co tydzień, począwszy od 14 lipca. Natomiast nagrody główne, czyli dwa samochody Toyota Yaris Cross Hybrid z ubezpieczeniem do 5000 zł, znajdą nowych właścicieli podczas losowań, które odbędą się 24 sierpnia i 12 października.
– Przy wyborze aut, które są nagrodą główną w loterii, równie istotnym dla nas kryterium była ich niezawodność, jak i aspekty ekologiczne. To dlatego zdecydowaliśmy się na samochody hybrydowe, które są oszczędne w eksploatacji. Mamy nadzieję, że sprawią dużo radości zwycięzcom losowania – podkreśla Joanna Talaśka, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej LINK4.
Z opublikowanych informacji wynika, że Loterii Jubileuszowej LINK4 towarzyszy również kampania informacyjna (w radiu, telewizji oraz online). W związku z nią powstał specjalny spot urodzinowy, w którym ubezpieczyciel ponownie sięgnął po doskonale znany Polakom utwór muzyczny. Tym razem jest to „linkowa” wersja wielkiego przeboju Jerzego Połomskiego „Cała sala śpiewa z nami”. Za realizację spotu odpowiedzialna jest agencja Brasil.
Warto przypomnieć, że LINK4 rozpoczął działalność w styczniu 2003 i szybko awansował do grona liderów rynku ubezpieczeń komunikacyjnych. Ubezpieczyciel obok polis dedykowanych dla posiadaczy samochodów oferuje także ubezpieczenia domu, OC w życiu prywatnym, turystyczne oraz produkty z linii LINK4 Mama i Tata.
Źródło: LINK4
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…