Już 26 października odbędzie się koleje spotkanie pod nazwą „Laboratorium inspiracji msg life”. Celem konferencji jest podsumowanie rozpoczętego rok temu cyklu spotkań.
Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem: „Dis-INSURE-uption. Czas zerwać z teraźniejszością, pora na nowe modele biznesowe i technologie”. Zainteresowanie wydarzeniem jest ogromne, o czym świadczy to, że zostało już tylko kilka miejsc. Przedsmak tego, o czym będzie mówić się w trakcie spotkania, daje zamieszczony poniżej fragment artykułu Marca Duttona, od 2009 roku prezesa FJA (związany z nią od 1996 r., wcześniej pracował dla Barclays Bank i Northwestern Mutual Life Insurance), spółki należącej do grupy msg life.
Podczas październikowego „Laboratorium” wystąpią Marcin Pietraszko, dyrektor zarządzający msg life Poland, oraz Sven Roehl, kierujący w grupie msg Działem Innowacji Ubezpieczeniowych, jak również w msg global solutions Canada Inc. Głos zabierze również Grzech Piotrowski, kompozytor, saksofonista, producent muzyczny, aranżer, wizjoner. Tematy wystąpień prelegentów to m.in. Innovation Autobahn – doskonałość cyfrowa ubezpieczeń na życie wspierana przez internet rzeczy, Live4Sure – program lojalnościowy jako narzędzie budowy kompleksowego doświadczenia klienta, Muzyka na wulkanie.
Źródło: www.msg-life-lab.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…